بین الملل

ترامپ: حتی یک ذره از رییس فدرال‌رزرو راضی نیستم!

دونالد ترامپ، در مصاحبه با واشنگتن‌پست، انتقادات خود از رییس فدرال‌رزرو، جرومی پاول را ادامه داد و گفت افزایش نرخ بهره و دیگر سیاست‌های بانک مرکزی به ضرر اقتصاد آمریکاست.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، سه‌شنبه شب، رییس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، در مصاحبه با واشنگتن‌پست، انتقادات خود از رییس فدرال‌رزرو، جرومی پاول را افزایش داد و گفت افزایش نرخ بهره و دیگر سیاست‌های بانک مرکزی به ضرر اقتصاد آمریکا بوده است.

ترامپ گفت: تا به اینجای کار من حتی ذره‌ای از انتخاب جرومی پاول خرسند نیستم.

او ادامه داد: حتی یک ذره هم راضی نیستم. من کسی را مقصر نمی‌دانم، اما به شما می‌گویم من معتقدم فدرال‌رزرو با آن‌چه که انجام می‌دهد خیلی از اهداف ما دور شده است.

در ماه‌های اخیر، رییس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا، بارها از افزایش نرخ بهره توسط پاول و فدرال‌رزرو انتقاد کرده است و گفته است که این کار باعث شده است تامین مالی هزینه‌های دولت، گران‌تر تمام شود. ترامپ فدرال‌رزرو را «دیوانه» و «مسخره» خوانده است.

ترامپ سه‌شنبه به واشنگتن‌پست گفت: من درحال انجام معاملات هستم و هیچ همراهی‌ای از سوی فدرال‌رزرو دریافت نکرده‌ام. آنها اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند، چراکه من این‌طور حس می‌کنم و این حس، خیلی وقت‌ها بیش از آن‌چه هر فکر دیگری بتواند کمک کند، به من کمک می‌کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا