امور زیربناییتعاون و اشتغال

تعاونی‌ها می‌توانند ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک کنند

رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه بااشاره به اینکه تعاونی ها می توانند ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک کنند، گفت:بخش تعاون می تواند بحران های اقتصادی را خنثی کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، لی شونگ رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در  این منطقه که برای نخستین بار به میزبانی ایران در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد، ضمن قدردانی از ایران برای میزبانی این اجلاس گفت: برای رونق بخش تعاون باید وظایفی را بر مبنای اصول توسعه دوقرنه انجام دهیم تا از طریق تعاون به مردم سراسر جهان کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تعاون به اقتصاد و ثروت زایی در جهان کمک می کند، افزود: تعاونی ها ۲.۱ میلیارد دلار می توانند به اقتصاد جهان کمک کنند و ما می توانیم صدای افراد را به جوامع از طریق تعاون برسانیم.

رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه با تاکید بر اینکه در حقیقت ما می توانیم بحران های مختلف را از طریق توسعه بخش تعاون در جهان خنثی کنیم، ادامه داد: تعاونی ها بازیگران مهمی هستند که باید قیمت ها را به منظور پاسخگویی به مشتریان خود تقلیل دهند تا یک اقتصاد مقتدر در جوامع مختلف داشته باشیم.

لی شونگ با تاکید بر لزوم استفاده از مدلی برای تعاونی ها به منظور کمک به اعتمادسازی گفت: تعاونی ها می توانند بحران ها را از بین ببرند ضمن اینکه بخش تعاون قدرت این را خواهد داشت که بر بحران های اقتصادی فائق آید و آنها را خنثی کند.وی تصریح کرد: وقتی ما اصول این چنینی در بخش تعاون داشته باشیم می توانیم با ایجاد یک مدل واحد هم به اقتصاد دنیا و هم به جوامع کمک کنیم.

رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: امیدواریم این اجلاس بتواند ایده های خوبی را برای کشورها به ارمغان بیاورد و مدل پایداری را در منطقه آسیا پاسیفیک ایجاد کند.

لی شونگ در پایان سخنان خود گفت: از طرف ایران و اتاق تعاون ایران برای سازماندهی و میزبانی این اجلاس تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم دشمنان ایران را خنثی کنیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا