بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مراسم قرعه‌کشی دومین دستگاه میتسوبیشی همراه‌کارت برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی یک دستگاه میتسوبیشی و اهدای جایزه بزرگ جشنواره تابستانی همراه‌کارت، در پارک فناوری پردیس و در ساختمان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از کاربران برگزیده در بیشترین خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ، دعوت دوست و پرداخت خیریه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدا امین آقاجانی، مدیرعامل شرکت «فناوری همراه‌پیدا» گفت: «جذاب‌ترین بخش این جشنواره برای ما این است که کاربران با آن ارتباط بیشتری برقرار کنند. در این راستا همیشه تجربه مثبتی داشتیم و کاربران هم از این امر رضایت داشتند.»

امین آقاجانی، مدیرعامل شرکت «فناوری همراه‌پیدا»

در ادامه کوروش عباسی، مدیر برند و ارتباطات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا گفت: «برگزاری اینگونه جشنواره‌ها برای ما دو دستاورد مهم داشته‌است؛ اولین مورد ارتباط بیشتر با کاربران است که باعث می‌شود بازخورد بهتری از سوی آنها داشته باشیم. دومین مورد اینکه جشنواره‌ها به ما کمک می‌کنند تا با استفاده کاربر از سرویس، رضایت آنها را بسنجیم.»

کوروش عباسی، مدیر برند و ارتباطات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی برنده دومین دستگاه میتسوبیشی انجام شد و کاربرانی با حداقل دویست امتیاز شانس خود را امتحان کردند و حامد ناصحی، برنده قرعه‌کشی دومین میتسوبیشی میراژ، شد.

در ادامه زهرا خالقی، برنده اولین قرعه‌کشی میتسوبیشی جایزه خود را از سوی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا دریافت کرد.

 

سامانه همراه‌کارت اپلیکیشنی برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌های بانکی، انتقال وجه کارت به کارت، کارت به شبا، دریافت پول، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و پرداخت خریدهای اینترنتی از طریق موبایل است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا