بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی ایران در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی ۱۲۰ فعال در حوزه کارآفرینی، حضور خواهند داشت. علاوه بر بررسی چالش‌ها و مشکلات فعلی رویدادهای کارآفرینی، بخش‌های آموزشی مختلفی برای برگزارکنندگان رویداد در نظر گرفته شده تا با هم‌افزایی و ادغام تجربه‌ها، به برگزاری رویدادهای باکیفیت‌تر کمک شود.

همچنین بخوانید

سخنرانی در حوزه تبلیغات رویداد، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول برگزاری رویداد و بررسی تجارب برگزارکنندگان خارج از کشور و پنل‌هایی حول محور جذب اسپانسر، نقش رسانه‌ها در رویداد، نقش رویدادها در اکوسیستم کارآفرینی و بررسی چالش‌های منتورینگ از بخش‌های این رویداد دو روزه خواهد بود. همچنین در پنلی به بررسی علت موفقیت رویدادهای پرمخاطب با حضور بنیان‌گذاران این رویدادها می‌شود.

در کنار این همایش، بخش‌های شبکه‌سازی و تعاملی با چاشنی سرگرمی و تفریحی در نظر گرفته شده تا شرکت‌کنندگان در مدت اقامت خود در پارک از این فضا و حضور در کنار یکدیگر بیشترین بهره را در راستای شبکه‌سازی ببرند.

پنل‌های این رویداد عبارتند از: رویدادهای پرمخاطب، نقش رویداد در اکوسیستم استارت‌آپی، نقش رسانه‌ها در رویداد، جذب اسپانسر رویداد و منتورینگ موثر.

رضا قربانی از شبکه راه پرداخت، شهرام شریف از آی‌تی ایران، اکبر هاشمی از هفته‌نامه شنبه، مانی قاسمی از دیجیاتو و محمدرضا ازلی از تکراسا در پنل نقش رسانه‌ها حضور دارند.

برای کسب آگاهی از پنل‌ها و سخنرانان این رویداد و تهیه بلیت می‌توانید به سایت پردیس سامیت مراجعه کنید. مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با استفاده از کد way2pay برای شرکت در این رویداد، از تخفیف برخوردار شوند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا