خودروصنعت، معدن، تجارت

فهرست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو+ جدول

 

گروه صنعتی ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود را ویژه آذرماه ۹۷ منتشر کرده است. براین اساس قیمت کلیه محصولات ایران خودرو بدون تغییر نسبت به آبان ماه اعلام گردیده است. البته لازم به ذکر است هرچند در لیست مذکور تغییر قیمتی دیده نمی شود اما ایران خودرو بصورت چراغ خاموش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده است. براساس اخبار گویا طبق تعدادی از جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به صورت رسمی ۵۷ میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه‌ های خود را انجام دهند. این در حالی که پیش از این قیمت این خودرو ۳۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ها گفت: قیمت گذاری جدید خودروها با دستور وزیر صنعت از سوی کارشناسان در دست بررسی است و انتظار می رود حداکثر تا شنبه هفته آینده (دهم آذرماه) اطلاع رسانی شود. وی به افزایش قیمت برخی خودروها از سوی خودروسازان در روزهای گذشته از جمله محصولات شرکت زامیاد و پژو ۲۰۶ اشاره کرد و گفت: «در این زمینه خودروسازان باید پاسخگو باشند.»

همچنین بخوانید
ایران خودرو

۱) کلیه مبالغ برحسب ریال می باشد.
۲) قیمت محصولات در این لیست، دقیقا مطابق با سیستم فروش و بر پایه مصوبات شورای رقابت، مصوبات کمیسیون فروش و یا مکاتبات تایید شده درج شده است.
۳) روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است قیمت ۵۷ میلیون تومان فقط در برخی دعوتنامه‌ها اعمال شده و ممکن است در دعوتنامه های بعدی این رقم تغییر کند

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا