خودروصنعت، معدن، تجارتعکس

انقلاب جنسیس دررونمایی از G90 های ۲۰۲۰

جنسیس به وعده‌های قبلی خود وفا کرد و نسل جدیدی از G90 خود را به عنوان پرچم‌دار سدان‌های در سئول معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از عصر ایران  نگاه اولیه به این خودرو متفاوت بودن آن را نمایش می‌دهد. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۵  به عنوان یکی از محصولات زیر مجموعه هیوندایی معرفی و اینک به عنوان برند کره‌ای مجزا با هویت جنسیس وارد بازار شده است.

G90 جنسیس با سامانه

همچنین بخوانید

نسل جدید جنسیس  تغییرات زیادی را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد و در ساختار آن شاهد جلوپنجره بزرگتر الماس‌شکلی هستیم که هوای بیشتری را به موتور خودرو انتقال می‌دهد. چراغ‌های نمای روبه‌رویی خودرو نیز با یک خط افقی از چراغ‌های روزتاب LED  به دو بخش تقسیم شده و زبان طراحی مدل مفهومی اسنتیا را برای مخاطبان تداعی می‌کند. روی کاپوت خودرو نیز شاهد خطوط جدیدی هستیم که حال و هوای یک بازطراحی اساسی را به بیننده القاء می‌کند.

G90 جنسیس با سامانه

در نگاه اول شاید یک خودروی متمایز از  G90 جنسیس را شاهد باشید، اما جنسیس تمام تلاش خود را برای حفظ هویت محصول جدیدش به کار برده و تمام تغییرات را با توجه به  ماهیت  مدل ۲۰۱۵ خود اعمال کرده است.

G90 جنسیس با سامانه

چراغ‌های ماتریکس G  این خودرو نیز در انعکاس نور نقش به سزایی دارند و  از دیگر سو، گرافیک و طراحی چراغ‌های عقب نیز مشابه چراغ‌های نمای روبه‌رویی است.

G90 جنسیس با سامانه

اگر از نمای انتهایی به خودرو بنگرید هیچ شباهتی با نسل قبل نخواهید یافت. چراغ‌های عقبی به صورت افقی و کشیده درآمده‌اند و با یک رشته نوار به هم وصل می‌شوند.

انقلاب جنسیس دررونمایی از G90 های 2020 (+عکس)

روی چراغ‌های راهنما و سر اگزوزهای عقب نیز چراغ‌هایی به کار رفته  که با فعال شدن اهرم راهنما روشن شده و چشمک می‌زنند. از طرفی خودرو روی رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی سوار است و می‌توان تریم‌های دو رنگ را نیز در نسخه سال ۲۰۲۰ مشاهده کرد.

G90 جنسیس با سامانه

کابین نیز از یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با قابلیت هماهنگی با گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد و خودرو قابلیت یکپارچه‌سازی با گوشی‌های هوشمند را نیز دارد.

G90 جنسیس با سامانه

سامانه ممانعت ورود هوای آلوده در این خودرو با تشخیص میزان آلودگی هوای بیرون شیشه‌ها را بالا برده و فضای مناسبی را برای سرنشینان رقم می‌زند. برای کاهش سر و صدای مزاحم سیستم ویژه‌ای برای کابین طراحی شده است. از طرفی طیف گسترده‌ای از فناوری‌های ایمنی مانند ترمز هوشمند با قابلیت شناسایی افراد، نگه‌دارنده بین خطوط و شناساگر نقاط کور در پرچم‌دار جنسیس دیده می‌شود.

G90 جنسیس با سامانه

این خودرو برای اولین بار در کره جنوبی ارائه خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا