بانکبانک و بیمه

بانک کشاورزی قهرمان المپیاد فرهنگی

 


امیرعباس مظفری مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران گفت: با حمایت های روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، تیم ورزشی ایثارگران این بانک قهرمان چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مظفری در حاشیه مراسم پیروزی چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  از چهارده سال پیش که این المپیاد  شروع شد اشاعه فرهنگ ایثارو شهادت و اخلاق هدف اصلی بوده است لذا امسال نیز این مسابقات دریازده رشته انجام شد و انشاالله درحال پیگیری هستیم که رشته های بیشتری اضافه شود و سعی کرده ایم در تمامی رشته ها ضمن رعایت قوانین مربوطه، استانداردهای بازی اجرا شود.

همچنین بخوانید
وی با اشاره به این که همراهی فرزندان شهدا با همرزمان پدرانشان در این مسابقات عالی است، بیان داشت: درسال جاری بانک کشاورزی با ۲۱امتیاز به مقام اول دست یافت و بانک ملی با ۱۷ امتیاز دوم و بانک های ملت و صادرات با  ۱۳ امتیاز سوم شدند.
مظفری ضمن قدردانی از میزبانی شایسته و خدمات مدیر و کارکنان مرکز آموزشی رفاهی بانک کشاورزی در بابلسر، تصریح کرد: ایثارگرانی را سراغ دارم که بعد از مسابقات مدالشان را به حرم امام حسین( ع )، حضرت ابوالفضل( ع) و حضرت امام رضا( ع)  تقدیم کردند.
براساس این گزارش، چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور به میزبانی بانک کشاورزی آذرماه ۱۳۹۷ در بابلسر برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن ، حجت الاسلام ثقفی  مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ، خاتمی مشاور رییس کل بانک مرکزی و برخی مدیران بانکی کشور حضور داشتند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا