بانکبانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
بسیج شجره طیبه ای است که در نخستین سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای صیانت از تمامیت ارضی کشورمان به دست بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) نشانده شد و طی چند دهه چنان بربالید که چشم همگان را به خویش خیره ساخت.
این فرزند شایسته انقلاب با بهره گیری از ذخائر فرهنگی و معنوی و روحیه ایستادگی توانست در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان این آب و خاک بایستد و طمع خام آنها را در اشغال میهن اسلامی و از میان بردن آرمان ها و دستاوردهای انقلاب نقش برآب کند.
این شور انقلابی و مقدس در فرایند تکامل خود و در پیوند با تجربه های علمی و فنی توانست پس از پایان آن دوران، عرصه فعالیت خود را گسترش داده و ثمراتی ماندگار و به مراتب فراتر به بارآورد که نه تنها این نسل بلکه نسل های آینده نیز از آن برخوردار خواهند شد.
باید بدانیم که بسیجی بودن یک صفت است، صفتی که از ایمان، ایثار و پایبندی به ارزش ها در مسیر تلاش برای سربلندی این کشور حکایت می کند، در واقع هر ایرانی یک بسیجی است و میتواند در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی برای توسعه پایدار میهن اسلامی تلاش کند.
از این رواست که همکاران ما در بانک صنعت و معدن در شرایطی که اقتصاد کشور با چالش روبرو شده و اعمال تحریم های ظالمانه نیاز به عزمی استوار را بیش از پیش پدیدار ساخته است با روحیه ای بسیجی تمام توش و توان خویش را به کار گرفته اند تا با تامین مالی طرح های صنعتی و بسط توسعه پایدار اقتصادی به مردم این سرزمین کمک کنند تا از عرصه این آزمون تاریخی سربلند بیرون آمده و برگی دیگر به کتاب استقامت و سرافرازی ایران اسلامی بیفزایند.
اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به ملت بزرگ ایران، بسیجیان سرفراز و همکاران سختکوشم آینده ای هرچه تابناک تر را برای کشورمان آرزومندم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا