بانکبانک و بیمه

جلسه روسای شعب غرب بانک ایران زمین

جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه با هدف بررسی میزان دستیابی شعب به اهداف تعیین شده، در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در این جلسه تورج رستمی سلیمانی مدیر استانهای غرب کشور ضمن تجزیه و تحلیل آمار شعب بر تسهیل امور بانکی مشتریان، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی، حصول درآمدهای غیرمشاع و رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.

سلیمانی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به بازار رقابتی بین بانک ها و اهمیت مشتری مداری که از اصول بانکداری است، باید با توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرتوان و همچنین استفاده مداوم از آموزش جهت نیل به اهداف تلاش کنیم. به عبارت دیگر باید گفت: اگر رضایت مشتری کاهش یابد سهم بازار نیز کاهش خواهد یافت.
مدیر شعب غرب کشور در جمع روسای شعب این مدیریت گفت: مدیران شعب باید افرادی مجرب، متخصص، فرصت طلب و ارزش آفرین برای مشتریان شعبه باشند. از سوی دیگر مدیر شعبه نقش بسیار مهمی در شکل دهی و هدایت عوامل مؤثر بر کارایی شعبه نظیر کارکنان، جذب منابع، ارائه تسهیلات، بازاریابی و حتی سبک چیدمان شعبه دارد. این مسئولیت مدیران است که از حرفه ای بودن، آموزش مناسب دیدن و آگاهی کارکنان نسبت به کل خدمات ارائه شده توسط بانک اطمینان حاصل کند.
در پایان این جلسه روسای شعب پیشنهاداتی را در خصوص پیشبرد اهداف تعیین شده، بیان کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا