بانکبانک و بیمه

پرداخت ۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان‌های لردگان، اردل، کوهرنگ و بن چهارمحال و بختیاری

در مشارکت با بنیاد برکت انجام می شود:

بنیاد برکت در نظر دارد در استان چهارمحال و بختیاری در چهار منطقه لردگان، اردل، کوهرنگ و بن با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۰۰۰ نفر از مردم این مناطق را تا پایان نیمه اول بهمن ماه سال جاری در قالب طرح‌های سحاب و آسمان تحت پوشش خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران،  بهنام، مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مردعلی، مدیریت اشتغال زایی طرح‌های سحاب و آسمان بنیاد برکت با حضور در استان چهارمحال و بختیاری با توکلی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دیدار و گفتگو کردند.

مردعلی ضمن تشکر از کارکنان بانک جهت همکاری با بنیاد برکت بیان داشت: بنیاد برکت با مسئولیت و مأموریت توانمندسازی مناطق محروم و محرومیت زدایی مناطق کمتر توسعه یافته از سال ۸۶ شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: در سال جاری طرح‌های اشتغال زایی اشتغال محور، با رویکرد متقاضیان ایجاد اشتغال در دستور کار بنیاد برکت قرار دارد و یکی از طرح‌هایی که در حال اجرا هستیم طرح سحاب است که در ۱۸ استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مدیر اشتغال زایی طرح های سحاب و آسمان بنیاد برکت تصریح کرد: در طرح سحاب، ما از مکانیزم رصد کردن و مکانیزم راهبردی تسهیل گری استفاده می‌کنیم. تسهیل گران ما کسانی هستند که در کنار مردم قرار می‌گیرند، مشاغل را برای آنها طراحی می‌کنند و متناسب با مزیت‌های نسبی و رقابتی منطقه هدف  طرح‌های توجیهی مشاغل را تهیه خواهند کرد و بعد از استقرار شغل به دنبال پایداری شغل هستند.

وی ادامه داد: این مکانیزم ما یک مکانیزم متداوم و مستمر است تا مردم را بتوانیم از چرخه بیکاری خارج کنیم. برای این طرح ۱۶۰ نفر تسهیل گر از ۱۸ استان کشور شناسایی و مورد آموزش تخصصی قرار داده‌ایم و این‌ها فرایند کار را طوری طراحی کرده‌اند که امیدواریم تا پایان سال جاری به اهدافی که بنیاد برکت در ایجاد شغل دنبال می‌کند برسیم.

مردعلی تشریح کرد: بنیاد برکت در نظر دارد در استان چهارمحال و بختیاری در چهارمنطقه لردگان، اردل، کوهرنگ و بن با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۰۰۰ نفر از مردم این مناطق را تا پایان نیمه اول بهمن ماه سال جاری در قالب طرح‌های سحاب و آسمان تحت پوشش خود قرار دهد و این امر اهتمام ویژه کارکنان بانک و تسهیل گران بنیاد در استان را با توجه به ایام باقی مانده می‌طلبد.

بهنام مدیرکل مشارکت‌های مردمی بنیاد برکت در این نشست نگاه و اهتمام بانک قرض الحسنه مهر ایران در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در همکاری با بنیاد برکت را ستود و بیان داشت: به دنبال آن هستیم با استفاده از ظرفیت‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران و افزایش سطح همکاری‌ها، افراد نیازمند بسیاری را از تسهیلات قرض الحسنه جهت رفع بیکاری بهرمند سازیم.

در پایان توکلی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه مأموریت‌های اجتماعی و مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای کمک به توانمند سازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف جامعه و حمایت از کار آفرینی و اشتغالزایی آمادگی لازم را در جهت اجرای صحیح و سریع تفاهم نامه با بنیاد برکت را در استان چهارمحال و بختیاری دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا