امور زیربناییتعاون و اشتغالصوت

اعطای وام ۸۰۰ میلیاردی به اشتغال روستایی

 

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ طرح به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری در این صندوق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  اصغر نورالله زاده در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: صندوق کار آفرینی امید از جمله موسسات عاملی بود که برای پرداخت تسهیلات روستایی در ابتدای سال با تاخیر به سامانه کارا متصل شد.

وی اظهارداشت: صندوق با این وجود تمامی امکانات خود را برای حرکت پرشتاب در حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بسیج و توانست عملکرد مطلوبی در این بخش از خود به نمایش بگذارد.

همچنین بخوانید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق مدنظر طی سال جاری افزون بر ۳۳ هزار طرح مربوط به تسهیلات اشتغال پایدارروستایی را مورد بررسی قرار داده که از این تعداد ۲۲ هزار طرح به ارزش یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی افزود: اعتباری که در مرحله اول جهت پرداخت تسهیلات روستایی به صندوق مزبور اختصاص یافت یک هزار میلیارد تومان بوده که ۵۰۰ میلیارد تومان سهم صندوق توسعه ملی و ۵۰۰ میلیارد مربوط به منابع داخلی بوده است.

نورالله زاده در ادامه از انعقاد قرارداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ طرح به مبلغ ۹۲۰ میلیارد تومان بین متقاضیان در سراسر کشور خبرداد و اظهارداشت: از این تعداد قرارداد تسهیلات حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ طرح به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان تاکنون به افراد متقاضی پرداخت و بقیه نیز در مسیر پرداخت قراردارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا