بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

معرفی اپلیکیشن پیام‌رسان چند رمز ارزی چت.چت

طی هفته‌های گذشته صحبت از پلتفرم مشارکت و پیام‌رسانی ارزهای رمزنگاری‌شده‌‌ای به نام چت.چت (Chat.Chat) شده است. این اپلیکیشن ارائه‌دهنده پیام‌رسانی امن و کیف پول چند ارزی در یک سیستم همه‌جانبه است که قابلیت ارتباطات بومی با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی مانند ممو (Memo) را هم دارد.

اخیرا اقدامات بسیاری در راستای ایجاد شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی انجام شده که دارایی‌های دیجیتال را هم در خود گنجانده شده است و یکی از این اپلیکیشن‌هایی که بر سر زبان‌ها افتاده، سرویس چت.چت است که هم امکان ارسال پیام و هم ارتباط با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را دارد.

همچنین بخوانید

این اپلیکیشن روی دسکتاپ، ای‌اواس و دیگر دستگاه‌ها قابلیت اجرا دارد و برای ورود به سرویس نیاز به ایمیل و شماره تلفنتان است و بعد از آن سیستم برای شما یک پین شش رقمی برای تایید حسابتان ارسال می‌کند.

نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن می‌تواند، در صورت میل و خواسته کاربر، به مخاطبین انتخابی جیمیل متصل شود و نسخه آی‌اواس هم برای دسترسی به مخاطبین تلفن کاربر از او اجازه می‌گیرد.

هرچند که ارتباط با مخاطبین همان شیوه‌ای است که پلتفرم برای پیام‌رسانی و همکاری به کار می‌گیرد اما از آن می‌توان برای تبادل بیت‌کوین کش و بیت‌کوین هم استفاده کرد. به گفته توسعه‌دهندگان ارزهای اتر و eos هم به‌زودی اضافه می‌شوند. با کیف پول چت.چت شما امکان انجام پرداخت بدون رمز عبور را خواهید داشت.

منبع: Bitcoin.com

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا