بورس

ارزش بازار "وبهمن" به ۲ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۵ با افزایش ۱۵۰ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال، به مبلغ ۲ هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال رسید.

شرکت سرمایه گذاری بهمن در اسفند ماه ۹۵ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال به مبلغ  چهار  میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال سود شناسایی کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سنا، "وبهمن" در ابتدای دوره یک ماه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را بهای تمام شده دو هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و ۱۷۸ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره ای که گذشت معادل ۷۷۷ میلیون ریال افزایش یافت و به مبلغ دو هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن نیز با افزایش ۱۵۰ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریالی معادل دو هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال اعلام شد.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا