خودروصنعت، معدن، تجارت

مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات آینده سایپا دارد

دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات گروه سایپا دارند و بر همین اساس گروه سایپا برنامه های مشخص و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فن آوری روز دنیا در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مراسم تودیع و معارفه جمشید حیدر کندری  مدیر عامل پیشین شرکت مگاموتور و بهروز غفاری مدیرعامل  جدید این شرکت با حضور محمد رضا سروش مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ، اعضای هیات مدیره ، مدیران عامل و  جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
در این مراسم سروش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس کندری افزود: شرکت مگاموتور جزء شرکت های پیشرو و ارزشمند گروه سایپا است .
مدیر عامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: شرکت مگاموتور از پتانسیل و توان داخلی خوبی  برای تولید محصولات برخوردار است و  لازم است با تلاش و همکاری بیشتر زمینه را برای تولید قوای محرکه در راستای افزایش تولید نهایی در سایر شرکت های گروه فراهم گردد.

مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات آینده سایپا دارد

وی تاکید کرد: شرکت مگاموتور باید با استراتژی همکاری با شرکت های مادر و صاحب نام تولید کننده و فروشنده مواد اولیه، هزینه تولید را کاهش و کیفیت را افزایش دهد و همچنین با جلب اعتماد و جذب سرمایه گذاران داخلی در حوزه موتور و گیربکس بستر لازم برای توسعه زیر ساخت در این مجموعه مهم فراهم گردد.
مدیر عامل گروه سایپا افزود: در شرایط کنونی باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد که در این مسیر همدلی ، تلاش جمعی و استفاده درست از پتانسیل های  داخلی لازم است ، به نحوی که با شناسایی تولید کنندگان توانمند داخلی و  همکاری با آنها شرایط اشتغال و رونق اقتصادی در کشور را بهبود ببخشیم.
وی شفافیت و نظارات دقیق در فرایند تامین را مهم دانست و افزود: باید با ساماندهی و ایجاد ابزار کنترلی ، خطا انسانی را کاهش  دهیم و با تمرکز در تولید در راستای اهداف سازمان گام برداریم و حاشیه های سازمان را کاهش دهیم.
سروش اظهار کرد: نیاز است شرکت مگامونور با نگاه به آینده و مطابق با استاندارد های زیست محیطی برای تولید محصولات با شرایط خاص برنامه داشته باشد و همچنین شرایط کسب و کار را در مسیر زمان پیش برده و مطابق با محصولات شرکت های گروه در زمینه تولید قوای محرکه اقدام لازم را انجام دهد.
وی یادآور شد: دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات جدید گروه سایپا دارند و بر همین اساس گروه سایپا برنامه های مشخص و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فن آوری روز دنیا در دستور کار دارد.
مدیر عامل گروه سایپا گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی سایپا و شرایط مطلوب باید همه همکاران طبق برنامه های اعلام شده به صورت منسجم با یک هدف مشترک در راستای موفقیت سازمان گام بردارند که مطمئنا با کار تیمی و احساس مسئولیت بیشتر در قبال ذی نفعان و سهامداران ، شرکت سایپا به روز های اوج خود باز خواهد گشت.
دکتر سروش در این مراسم از زحمات مهندس جمشید حیدری کندری مدیر عامل پیشین شرکت مگاموتور  که سال ها در عرصه صنعت با خوش نامی و توان بالا کار کردند تقدیر و تشکر و همچنین برای آقای مهندس  بهروز غفاری مدیر عامل جدید مگاموتور که سال های در زمینه تولید و قطعات فعالیت داشته اند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
گفتنی است مهندس کندری مدیر عامل پیشین شرکت مگاموتور بر اساس اجرای  قانون منع بکار گیری بازنشستگان با گروه سایپا قطع همکاری نمود.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا