صنعت، معدن، تجارتمعدن

آگهی مناقصه برای خرید ۱۰ هزار تن نمک دانه بندی

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران طی یک فراخوان برای خرید۱۰ هزار تن نمک دانه بندی شده با ابعاد ۲ تا ۵ سانتی متر آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به رعایت قانون برگزاری مناقصات نسبت به انتخاب پیمانکار برای خرید ۱۰ هزار تن نمک دانه بندی شده با ابعاد ۲ تا ۵ سانتی متر مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام کند.

شرکت ها و پیمانکاران ذیصلاح و مایل به شرکت در این مناقصه می توانند برای دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز چهارشنبه مورخ ۲۸ آذر ۹۷ به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت مذکور واقع در تهران، میدان ولی عصر، خیابان شقایق، پلاک ۵ و ۷ یا به آدرس استان آذربایجان غربی، تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت طلای زرشوران مراجعه کنند.

گواهی نامه صلاحیت متقاضی باید از شرایطی همچون دارا بودن ساز و کار مناسب برای اجرای مناقصه، توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی و حسن انجام تعهدات، دریافت مجوزهای لازم از مراجع مربوطه، شخصیت حقوقی و رعایت همه الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت های مرتبط با موضوع مناقصه برخوردار باشد.

متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۱ دی ۹۷ به یکی از آدرس های فوق تحویل دهند.

زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۶ دی ۹۷ در محل شرکت طلای زرشوران است. مدت اجرای این پروژه یک سال شمسی است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا