صنعتصنعت، معدن، تجارت

نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد برگزار می‌شود

 

مدیر روابط عمومی گروه فولاد مبارکه اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمد ناظمی هرندی در برنامه «فولاد ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: این رویداد اقتصادی به همت و ابتکار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حمایت شرکت های تولیدکننده فولاد به خصوص فولاد مبارکه در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

وی همچنین اظهارداشت: برنامه جشنواره یک روزه و نمایشگاه از هفدهم به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

مدیرروابط عمومی گروه فولاد مبارکه اصفهان گفت: متولیان اصلی صنف و صنعت در همه جای دنیا اجتماعاتی با دو رویکرد اول تجزیه و تحلیل شرایط موجود هر صنف و صنعت و دوم اهدای جوائز و تقدیر از بهترین ها و بهترین اقدامات برگزار می کنند.

وی افزود: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از مدت ها قبل به دنبال برگزاری جشنواره ملی فولاد بودو از طرفی فولاد مبارکه به دلیل شرایط خیلی خاص حاکم برصنعت و مجموعه اقتصاد کشور و بحث تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا پیگیری توسعه نگرش تولید نیازمندی های خود به اصطلاح بومی سازی در داخل بود.

ناظمی هرندی اظهارداشت: گروه فولاد مبارکه این ایده را دنبال می کرد که برای بومی سازی همه سازندگان داخلی در همه حوزه های نیازمندی را دعوت به همکاری کند.

وی به رادیو اقتصادگفت: خوشبختانه این دو موضوع با هم ترکیب و مقرر شد جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در دی ماه سال جاری برگزار شود.

مدیرروابط عمومی گروه فولاد مبارکه اصفهان افزود: صنعت فولاد در دوران پس از انقلاب از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده از اینرو ضرورت دارد یک روز به عنوان «روز ملی فولاد» در تقویم ملی کشور ثبت شود.

وی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران روز بیست و سوم دی را به عنوان روز ملی فولاد جهت ثبت در تقویم ملی به «اسحاق جهانگیری» معاون اول ریاست جمهوری پیشنهاد کرده اند.

ناظمی هرندی گفت: معاون اول رئیس جمهورنیز موضوع پیشنهادی انجمن را جهت بررسی بیشتر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های مربوطه ارجاع داده است.

وی افزود: بیست و سوم دی هم تاریخ کلنگ زنی شرکت ذوب آهن اصفهان و هم روز افتتاح رسمی فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولاد ساز کشور است بنابراین می تواند تاریخ مناسبی برای روز ملی فولا ایران باشد.
مدیرروابط عمومی گروه فولاد مبارکه اصفهان یادآورشد: مجموعه این دلائل باعث شد جشنواره و نمایشگاه مزبور به تقویم فعالیت های حرفه ای درحوزه فولاد اضافه شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا