امور زیربناییراه و ساختمانصوت

اجرای پروژه مسکن مهر پردیس تسریع می شود

 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: روند اجرای پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس بر اساس تدابیر و تمهیدات صورت گرفته با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مهدی هدایت در گفتگو با برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: نشست های منظم و موثری در راستای تاکید وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل سریع پروژه ها با سازندگان مسکن مهر شهر جدید پردیس برگزار شده است.

وی همچنین با بیان اینکه اکثر سازندگان پروژه های مسکن مهر تمایل به ادامه فعالیت دارند، اظهارداشت: افزایش قیمت در بخش های مختلف اجرای پروژه ها را با مشکلاتی روبرو کرده که با تدابیر انجام گرفته روند اجرای این پروژه ها تسریع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: سازندگانی که قصد ادامه فعالیت داشته باشند با استفاده از ظرفیت های قانونی به آنان کمک خواهد شد تا پروژه های مسکن مهر را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانند.

هدایت افزود: سازندگانی پروژه هایی که با وجود مساعدت در دوره ساخت به تعهدات خود عمل نکرده اند با هماهنگی دادستان پردیس در سریع ترین زمان ممکن سازندگان معتبر جایگزین تا ساخت پروژه ها طبق دستور وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.

وی ضمن اشاره به اینکه بیشترین افزایش قیمت ها در حوزه نصب آسانسور و تجهیزات مربوطه بوده که در قیمت تمام شده واحدها اثرگذار است، گفت: برای اینکه قیمت تمام شده مسکن افزایش چندانی نداشته باشد از مدل های مناسبی با همکاری سازندگان بهره گیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر اینکه دولت اهتمام ویژه ای در اتمام پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ دارد، اظهارداشت: هرچه زمان اتمام پروژه ها طولانی تر شود مالکان با آسیب بیشتری روبرو می شوند.

وی با بیان اینکه در انجام پروژه ها از ظرفیت های شرکت عمران پردیس بهره گیری می شود تا کمترین فشار به مالکان واحدها وارد شود، ادامه داد: متقاضیان باید با تکمیل آورده های خود یاری رسان سازندگان باشند.

هدایت با اشاره به اینکه در آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر از منابع شرکت عمران بهره گیری می شود، گفت: اصلی ترین مسئله در اجرای پروژه های مسکن مهر هماهنگی دستگاه های مختلف است که در این میان وزارت نیرو باید بیش از پیش فعالیت های خود را در ارائه تجهیزات زیربنایی عملیاتی کند.

وی در ادامه به رادیو اقتصاد یادآور شد: واحدهای بسیاری در پردیس آماده تحویل هستند که به دلیل برخوردار نبودن از خدمات زیربنایی نمی توان این واحدها را به متقاضیان تحویل داد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا