بانکبانک و بیمه

نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد اهداف بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از معدود بانک­ هایی است که از دیرباز، پژوهش، برنامه­ ریزی و بررسی ­های اقتصادی را در ساختار خود به وجود آورده و کوشیده است تا فرآیند پژوهش در پیشبرد اهداف آن نقش کلیدی داشته باشد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)،روح اله خدارحمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان این مطلب به پیشینه اقدامات پژوهشی در بانک کشاورزی پرداخت و افزود: پژوهش در این بانک، وظیفه ­ای عمومی است و فقط به مرکز پژوهش­های کاربردی و اعضای شورای پژوهشی محدود نمی­ شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی که نزدیک به سه دهه پیش و به عنوان مسئول اداره بررسی ­های اقتصادی این بانک زیرساخت­ ها و تمهیدات لازم برای فعالیت­ های پژوهشی و بررسی­ های علمی را فراهم ساخت، روز یکشنبه ۲۵ آذر در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بانک کشاورزی، بر لزوم هم ­اندیشی برای استفاده از نتایج و یافته ­های پژوهشی، با هدف ارائه خدمات بهتر تأکید کرد.
این گزارش می ­افزاید: در این مراسم که با حضور دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور، دکتر نوری نائینی، عضو شورای پژوهشی بانک کشاورزی، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و کارشناسان این بانک برگزار شد. خدارحمی، حفظ ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی و تلاش برای یافتن راه ­حل­های دانش محور را از اولویت ­های بانک کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: تلاش کرده­ ام برای پررنگ کردن نقش دانش و پژوهش در تصمیم ­گیری­ ها قدم بردارم و در آینده نزدیک برنامه­ های بیشتری را برای ارائه خدمات دانش بنیان مدنظر قرار خواهم داد.
وی سپس به نقش موثر پژوهش در بهبود فرآیندها و دستیابی به اهداف بانک اشاره کرد و اظهار داشت: برای نیل به مقصود نیازمند همکاری و همفکری تمام کارکنان بانک هستیم و آمادگی خود را برای حمایت از ایده ­های دانش بنیان و پژوهش محور اعلام می­ کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا