صنعت، معدن، تجارتمعدن

مراسم تکریم و معارفه روسای هیات عامل ایمیدرو؛ فردا ۲۶آذر

مراسم تکریم و معارفه روسای هیات عامل ایمیدرو فردا دوشنبه ۲۶ آذر ماه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در ایمیدرو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ( ایمیدرو)، فردا از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ با حضور مقامات عالی و تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران شرکت های خصوصی، روسای تشکل ها و مدیران دولتی، معارفه خداداد غریب پور رییس جدید هیات عامل ایمیدرو برگزار می شود. همچنین برنامه ای نیز برای تکریم مهدی کرباسیان رییس سابق و جمشید ملارحمان سرپرست سابق هیات عامل ایمیدرو برگزار خواهد شد.

کرباسیان در جایگاه یازدهمین رییس هیات عامل ایمیدرو، سکان هدایت این سازمان را از شهریور ۹۲ تا مهر ماه ۹۷ در اختیار داشت و اکنون خداداد غریب پور به عنوان دوازدهمین رییس هیات عامل ایمیدرو، سکاندار بزرگ ترین سازمان بخش معدن و صنایع معدنی ایران می شود.

غریب پور اواخر هفته گذشته با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت، ریاست ایمیدرو و معاونت وزارت صنعت معدن و تجارت را در اختیار گرفت. وی پیشتر تجربه مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، فرمانداری شهرستان بویراحمد در دولت اصلاحات و مدیرعاملی پتروشیمی شازند را در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده است.

از دیگر سوابق وی می توان به مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) اشاره کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا