بانکبانک و بیمه

"سینا تک" از ایده های خلاق حمایت می کند

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: سینا تک از ایده هایی که بتوانند چهره بازار کسب و کار را تغییر دهند، حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، مجید هادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا در خصوص ضرورت تشکیل شرکت سینا تک به بنکر افزود: در حال حاضر فین تک ها و استارتاپ ها به سمتی حرکت می کنند که بتوانند چهره کسب و کارها را تغییر دهند.

هادی ادامه داد: بخش مالی و بانکی نیز از این تغییرات مستثنی نبوده است.خصوصا با توجه به بالغ شدن مفهوم بلاک چین و موضوعاتی مانند ارز رمزها، وام دهی های نفر به نفر، crowdfunding و …، انتظار این است که این تغییرات تکنولوژی مانند یک بهمن در آینده نه چندان دوری چهره کسب و کار بانکی را به صورت کامل تغییر دهد.
وی با بیان اینکه اگر کسب و کارها خود را با این شرایط جدید وفق ندهند و در آینده از تکنولوژی های جدید عقب بمانند، زیان های جبران ناپذیری را متحمل می شوند، به بنکر گفت: در این زمینه کاری که بانک سینا انجام داده، این است که در شرکت سینا تک به عنوان (vc (venture capital سرمایه گذاری کرده است.
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا درباره نحوه عملکرد شرکت سینا تک افزود: عملکرد این شرکت در حوزه فین تک ها و استارتاپ های مالی، سرمایه گذاری خطر پذیر است.
هادی گفت: شرکت سینا تک در این دوره کوتاه عمر خود که فعالیتش را استارت زده، بالغ بر ۵۰ طرح و پیشنهاد استارتاپی را مطالعه کرده و در این مرحله به ۲ برنامه برای سرمایه گذاری رسیده است که حوزه های آن بحث بیمه و بحث بازار سرمایه را در بر می گیرد و مراحل نهایی آن در حال طی شدن هستند.
وی با بیان اینکه مباحث و سرمایه گذاری فین تک ها بحث جدایی است که خارج از بانک و به صورت مستقل از سمت سینا تک پی گیری می شود، عنوان کرد: سینا تک از ایده هایی که نسل جدید و نو در گروه های کوچک و چند نفره، مشغول ایده پردازی هستند، حمایت می کند.
مجید هادی ادامه داد: از این تعداد بی شمار ایده ها ممکن است یک تعدا ار آنها بسیار موفق باشند و به نتیجه برسند و چهره بازار کسب و کار را به صورت کامل تغییر دهند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا