بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

امکان تبدیل مستقیم ارزهای رمزنگاری‌شده به یکدیگر در صرافی کوین‌بیس

تا همین چند وقت پیش برای اینکه بتواند در صرافی کوین‌بیس، بیت‌کوین خودتان را به اتریوم تبدیل کنید، ابتدا بایستی بیت‌کوین را به دلار تبدیل و سپس با دلاری که در دست دارید برای خرید اتریوم اقدام کنید. این موضوع یکی از مشکلاتی بود که شرکت درنهایت توانست با افزودن قابلیت تبدیل مستقیم ارزهای رمزنگاری‌شده به یکدیگر، آن را برطرف کند.

این قابلیت برای ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت‌کوین، 0x و بیت‌کوین کش قابل استفاده است و در حال حاضر برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است اما کوین‌‌بیس قصد دارد تا این قابلیت را به دیگر کشورها هم توسعه دهد.

همچنین بخوانید

در مورد کارمزدهای خریدوفروش در این صرافی هم باید گفت که اگر شما در اروپا یا ایالات متحده زندگی می‌کنید، هر زمان که بخواهید با استفاده دلار یا یورو ارز رمزنگاری‌شده خریدوفروش کنید، حداقل ۱/۴۹ درصد از مبلغ را به‌عنوان کارمزد پرداخت می‌کنید. درصورتی که از کارت اعتباری یا نقدی برای این خریدوفروش استفاده کنید، کارمزد پرداختی شما افزایش پیدا می‌کند.

همچنین اگر شما خریدوفروشی کمتر از ۲۰۰ دلار یا معادل ۲۰۰ دلار داشته باشید، کارمزدی که برای این تراکنش بایستی پرداخت کنید به مراتب گران‌تر خواهد بود. در حال حاضر یک سفارش ۱۰ دلاری کارمزدی معادل ۰/۹۹ دلار یا ۹/۹ درصد آن تراکنش خواهد داشت. درصورتی که مشتریان برای یک سفارش ۱۰۰ دلاری تنها ۳ درصد آن را به‌عنوان کارمزد پرداخت می‌کنند.

اما خبر خوبی که کوین‌بیس با افزودن این قابلیت جدید برای کاربران دارد این است که قضیه کارمزد در مورد تراکنش‌های توکن به توکن کاملا متفاوت است و کوین‌بیس هیچ کارمزدی برای چنین تراکنش‌های در نظر نمی‌گیرد اما با این وجود برای برخی تبادلات، برای مثال تبادل 0x با بیت‌کوین کش، ممکن است یک درصد کارمزد دریافت شود. با این حال بهترین تجربه کاربری برای کسانی است که می‌خواهند روی کوین‌بیس خریدوفروش انجام دهند.

منبع: Techcrunch

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا