بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

معرفی اسپات، اپلیکیشن ارزهای رمزنگاری‌شده‌ای که کیف پول‌هایتان را کنترل می‌کند

اسپات (Spot) یک اپلیکیشن موبایلی است که ارزهای رمزنگاری‌شده شما را کنترل می‌کند. اسپات درواقع یکی از اپلیکیشن‌های ردیابی پورتفولیو است اما شرکت با ایجاد زیرساخت‌های بسیار قوی، قصد دارد طی چند ماه آینده ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند و با این کار خودش را به دروازه ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده شما تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت، ادوارد استیگمن می‌گوید: «چشم‌انداز اسپات صرفا ایجاد یک ردیاب پورتفولیو نیست بلکه می‌خواهد تبدیل به اپلیکیشنی شود که تمام ارزهای رمزنگاری‌شده را مدیریت می‌کند؛ چیزی شبیه به ریولوت اما با دی‌ان‌ای رمزنگاری‌.»

زمانی که شما برای اولین بار اپلیکیشن را نصب می‌کنید، می‌توانید با اضافه کردن آدرس‌های عمومی، آن را به کیف‌پول‌های موجود خود متصل کنید. حتی اگر شما توکن‌هایتان را روی کیف پول سخت‌افزاری ذخیره کنید، اسپات این قابلیت را دارد که جزئیات عمومی کیف پول شما را بخواند و روی اپلیکیشن نشان دهد.

استیگمن در ادامه توضیحاتش گفت: «ما گره‌های خودمان را روی اتریوم، بیت‌کویت، لایت‌کوین، استلار و دیگر ارزها داریم و همچنین داده‌ها نیز توسط سرویس‌های واسط بررسی می‌شود تا این اطمینان حاصل شود که همه‌چیز خوب پیش می‌رود.»

اسپات با استفاده از کلیدهای API به شما امکان اتصال به حساب‌های صرافی‌ها را نیز می‌دهد. در حال حاضر، این اپلیکیشن از صرافی‌های بیننس، کراکن، بیتفینکس و پولونیکس پشتیبانی می‌کند و قصد دارد تعداد آنها را افزایش دهد.

از دیگر قابلیت‌های اسپات این است که به شما نمای کلی از دارایی‌هایی که در تمام کیف پولتان دارید می‌دهد. شما می‌توانید جزئیات نمودارها را ببینید و متوجه شوید که کدام توکن نسبت به دیگر توکن‌ها عملکرد بهتری دارد.

البته اسپات برای دریافت اطلاعات مربوط به هر توکن روی یک API اتکا نمی‌کند و به گفته استیگمن آنها کوین مارکت کپ را از ابتدا بازسازی کردند و درواقع اولین شرکتی هستند که این کار را انجام دادند. این شرکت اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری درخصوص چندین توکن در ۱۵۰ صرافی را نیز ذخیره می‌کند.

علاوه بر اینها شما می‌توانید مستقیما از طریق اپلیکیشن خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده را انجام دهید. البته شرکت قصد ندارد که صرافی مخصوص خودش را راه‌اندازی کند اما شما می‌توانید از طریق صرافی‌های واسط خریدوفروش توکنتان را انجام دهید.

این شرکت توانست از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بسیاری ۱/۲ میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد.

 

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا