بانکبانک و بیمه

حمایت بانک مهر اقتصاد از کالای ایرانی

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد به همراه سرپرست معاونت اعتبارات، رئیس اداره مدیریت ریسک و رئیس اداره امور شعب استان اصفهان از خط تولید گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک– در بازدید از کارخانه تولید لوزام خانگی اسنوا و مجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب واقع در شهرک صنعتی موچه خورت اصفهان، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در سال های اخیر با اختصاص تسهیلات به تولیدکنندگان داخلی، تلاش کرده است تا با تأمین سرمایه در گردش کارخانجات، از تولید کالای ایرانی حمایت کند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید کالای ایرانی سبب ایجاد اشتغال پایدار می شود، افزود: متأسفانه در شرایط رکود و افزایش قیمت مواد اولیه، قدرت خرید کاهش می یابد، به همین دلیل بانک مهر اقتصاد در قالب ارائه تسهیلات خرید کالای ایرانی قصد دارد مردم را نسبت به خرید محصولات تولید داخل ترغیب کند.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: در شرایط کنونی بازار، کارخانجات تولیدی با کاهش فروش و نقدینگی مواجه هستند، که بانک ها می توانند با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی این مشکل را مرتفع نمایند.
مزدارانی با اشاره به برنامه های اعتباری بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید کنندگان و طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی، گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نموده اند، تقویت تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا