بانکبانک و بیمه

توزیع نوبت دوم سود سهام عدالت

معاون سازمان خصوصی‌سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، داوود خانی معاون سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای درخصوص سهام عدالت در سازمان خصوصی‌سازی برگزار خواهد شد که در صورت امکان بازگشایی سامانه سهام عدالت برای دریافت کدهای شبا می‌توان از زمان و میزان دقیق توزیع سهام سود سهام عدالت در بهمن ماه امسال بیان کرد.
لازم به ذکر است: ارزش روز سبد سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی سهام عدالت در حالی با افت معنی داری به ۹۹ هزار و ۴۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده که تا کنون سود نقدی مجامع دوره مالی ۹۶ برای حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مالکان این دارایی مالی شامل مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی واریز شده است.
به نوشته فارس همچنین سود نقدی توزیع شده میان این مشمولان معادل با ۱۷۵ هزار تومان برای هر یک از دارندگان برخوردار از سهام عدالت یک میلیون تومانی بوده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا