امور زیربناییراه و ساختمان

گشتی در املاک بلوار کشاورز؛ خیابانی با نام فقیرترین اقشار و آپارتمان‌هایی با نرخ نجومی

اصولا هرچه خانه‌ها به بلوار نزدیک‌تر باشند به قیمت بالاتری فروخته می‌شوند و در حرکت به سمت جنوب افت قیمت پیدا می‌کنند. در نزدیکی پارک لاله هم کمی تفاوت قیمت به نسبت دیگر نقاط بلوار به چشم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بلوار کشاورز از سمت شرق به غرب امتداد پیدا می‌کند و در این مسیر با خیابان‌های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، ۱۶ آذر، کارگر شمالی و جمالزاده تقاطع می‌یابد. برای خرید آپارتمان در بلوار کشاورز در نقاط مختلف با قیمت‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. اصولا هرچه خانه‌ها به بلوار نزدیک‌تر باشند به قیمت بالاتری فروخته می‌شوند و در حرکت به سمت جنوب افت قیمت پیدا می‌کنند. در نزدیکی پارک لاله هم کمی تفاوت قیمت به نسبت دیگر نقاط بلوار به چشم می‌خورد.

قریب

در غربی‌ترین نقطه بلوار و در تقاطع با خیابان قریب، بیمارستان امام خمینی قرار گرفته است. از قدیمی‌ترین بیمارستانهای ایران به سبک امروزی و بزرگ‌ترین بیمارستان خاورمیانه. به همین دلیل این نقطه تردد بالا و ترافیک دارد. در جدول زیر دو نمونه آپارتمان آگهی‌شده در این ناحیه را بررسی کنید.

۹۰ متر ۱۳۸۹ دو خواب، کف سرامیک، نمای سنگ، سرویس فرنگی و ایرانی، پارکینگ و انباری، بدون آسانسور یک میلیارد و ۸۰میلیون تومان
۵۰ متر ۱۳۸۳ تک‌ خواب، بازسازی شده کامل، انباری، بدون پارکینگ و آسانسور ۴۹۰میلیون تومان

جمالزاده

جمالزاده از خیابان‌های اصلی تهران است. خانه دکتر علی شریعتی و آش نیکوصفت در این خیابان قرار دارند. جمالزاده به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که بلوار کشاورز بخش شمالی آن را قطع می‌کند. جدول زیر مشخصات دو آپارتمان آگهی‌شده در تقاطع بلوار کشاورز و جمالزاده را نشان می‌دهد.

۷۰ متر ۱۳۸۸ دو خواب، طبقه چهارم، کابینتmdf ، هایگلس، گاز رومیزی، هود، پارکینگ، انباری، آسانسور و تراس ۸۹۰ میلیون تومان
۱۲۵ متر ۱۳۹۳ دو خواب، طبقه پنجم، تک واحدی، پارکینگ، انباری و آسانسور یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان

کارگر شمالی

یکی از شریان‎های اصلی تهران است که موزه هنرهای معاصر در آن واقع شده است. از جنوب از میدان انقلاب عبور می‌کند و از شمال به خیابان دکتر فاطمی می‌رسد. نرخ خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و تقاطع کارگر شمالی را در جدول زیر مشاهده کنید. از سمت بلوار هر چه به سمت جنوب یعنی خیابان نصرت و فرصت برویم قیمت‌ها پایین‌تر می‌آید.

۱۲۵متر ۱۳۷۱ دو خواب، طبقه ششم، آسانسور، پارکینگ، تراس، بازسازی کامل، نورگیری عالی و خوش‌نقشه ۹۵۰ میلیون تومان
۸۵ متر ۱۳۸۴ تک خواب، ۵۰متر حیاط مستقل، طبقه اول، آشپزخانه بزرگ و mdf، کف سنگ، بازسازی‌شده و کوچه بن‌بست و ساکت ۷۵۰ میلیون تومان

نادری

خیابانی کم‌عرض است که بلوار کشاورز به سمت جنوب منشعب می‌شود و به خیابان طالقاتی میرسد. سینما عصر جدید به این نقطه خیلی نزدیک است. خیابان ایتالیا نادری را قطع می‌کند و دو تا از معروف‌ترین دبیرستان‌های دخترانه تهران یعنی فرزانگان و نرجس در اینجا قرار گرفته‌اند.

۱۸۸ متر ۱۲ سال ۳ خواب، ۲واحدی، طبقه چهارم، بازسازی شده، پارکینگ، انباری، آسانسور، کابینت آلمانی، آشپزخانه اوپن و سرویس ایرانی و فرنگی یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان
۶۰ متر نوساز تک خواب، دو واحدی، پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، کف‌پوش سرامیک تبریزی و نمای سنگ و آجر ۹۷ میلیون تومان

فلسطین شمالی

خیابان فلسطین، خیابانی شمالی-جنوبی در مرکز تهران است که پیش از انقلاب، خیابان کاخ نامیده می‌شد. سفارت اسرائیل در اینجا قرار داشت و بعدا در اختیار سازمان آزادی‌بخش فلسطین قرار گرفت. این خیابان در حال حاضر راسته عینک‌فروشی‌های تهران است. نرخ خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و تقاطع فلسطین را در جدول بررسی کنید.

۵۵ متر ۱۳۹۳ انباری، آسانسور، پارکینگ مشاع، تک واحدی، ۶۹۵ میلیون تومان
۸۷ متر قبل از ۱۳۷۰ ۲خواب، اتاق‌های بزرگ، کف سنگ، کاغذ دیواری خارجی کلاسیک، ۴خط تلفن، کابینت چوبی، ۴خط تلفن وآسانسور ۷۵۰ میلیون تومان

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا