بانکبانک و بیمه

"بانک سینا" صدرنشین تراکنش های موفق شتابی شد

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: طبق آخرین گزارش بانک مرکزی، بانک سینا از نظر درصد تراکنش های موفق شتابی، جز ۳ بانک اول است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، مجید هادی با بیان این مطلب به خبرنگار بنکر عنوان کرد: کیفیت ارایه سرویس به مشتریان جز اولویت های اصلی بانک سینا بوده و هست.
وی با اشاره به آخرین گزارش بانک مرکزی اظهار داشت: گزارشاتی که بانک مرکزی در زمینه تراکنش های شتابی منتشر کرده است، نشان دهنده این موضوع است که بانک سینا جز ۳ بانک اول در این زمینه بوده است.
هادی خاطر نشان کرد: با توجه به چیرگی مفهوم بلاک چین و موضوعاتی مانند ارز رمزها و وام دهی های نفر به نفر، چنانچه مشتریان، کسب و کارهای خود را با این شرایط جدید وفق ندهند و در آینده از تکنولوژی های جدید عقب بمانند، زیان های جبران ناپذیری را متحمل خواهند شد.
گفتنی است، بانک سینا با پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی در سال‌های گذشته و وجود همکاران تلاشگر، در هیچ زمانی از رشد و توسعه بازنمانده و اکنون یکی از متنوع‌ترین و پرتعدادترین سبدهای خدمات و محصولات حوزه بانکداری الکترونیک را در اختیار دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا