امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

اشکال تراشی شهرداری در ارائه خدمات دامپزشکی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در نامه‌ای به شهردار تهران در خصوص به خطر افتادن بهداشت و سلامت جامعه در پی اشکال‌تراشی برخی از واحدهای شهرداری در ارائه خدمات دامپزشکی و بهداشتی هشدار داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان نظام دامپزشکی کشور، رئیس سازمان نظام دامپزشکی در نامه‌ای به شهردار تهران ضمن هشدار در خصوص به خطر افتادن بهداشت و سلامت جامعه، خواستار همکاری واحدهای شهرداری با سازمان نظام دامپزشکی حهت تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطب های دامپزشکی شده است.

در بحشی از این نامه آمده است: متأسفانه برخی از واحدهای شهرداری با نادیده گرفتن و بعضاً تفسیر به رأی قوانین موجود، موجبات اشکال‌تراشی و بروز موانعی در ارائه خدمات دامپزشکی و بهداشتی را فراهم آورده‌اند که در صورت تداوم این رویه آثار جبران ناپذیری بر بهداشت و سلامت عمومی جامعه وارد می‌شود. این سازمان ضمن اعلام آمادگی کامل در جهت همکاری با بخش سلامت شهرداری در جهت توسعه بهداشت و سلامت عمومی در کلان شهر تهران تقاضا دارد دستور فرمایید واحدهای آن سازمان همکاری لازم را جهت تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطب های دامپزشکی به عمل آورند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا