انرژیبورسبورس اوراق

افزایش ۸۵ درصدی سود هر سهم شرکت نفت بهران با نماد «شبهرن»

نسبت به دوره مشابه سال مالی ۹۶ به ثبت رسید؛

شرکت نفت بهران صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت نفت بهران با سرمایه ثبت شده دو هزار میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۲ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۳۳ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۸۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شرکت نفت بهران عنوان کرده است سود هر سهم در این گزارش نسبت به گزارش ۶ ماهه حسابرسی نشده، ۳۵ درصد رشد داشته است که این رشد عمدتا به سبب افزایش سایر درآمدهای عملیاتی و همچنین کاهش مالیات بردرآمد در گزارش حسابرسی شده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ دو هزار و ۸۶۲ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

شبهرن” در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۷۷۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت نفت بهران دلیل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

سود حاصل از سرمایه گذاری ها مبلغ سه هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال است که در صورت سود و زیان منظور نشده است، لذا با احتساب مبلغ مذکور سود هر سهم (تعداد سهام دو میلیارد) مبلغ یک هزار و ۲۵۷ ریال است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا