انرژی

حضور گروه مپنا در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق الجزایر + تصویر

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق الجزایر International Electricity, Power Generation & IT exhibition برگزار شد و گروه مپنا نیز به ارائه توانمندی‌های خود در میان شرکت‌های حوزه انرژی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، “نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق الجزایر” بخشی از نمایشگاه بزرگ ۷th Best 5 Alegria است و روزهای ۲۱ تا ۲۴ ماه نوامبر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی Safex Expo Center در الجزیره برگزار شد.

این رویداد، چهارشنبه ۳۰ آبان (۲۱ ماه نوامبر) با حضور وزیر صنایع کشور الجزایر آغاز به کار کرد و همزمان نیز ۴ نمایشگاه در حوزه‌های احداث و ساختمان برگزار شد.

همچنین بخوانید

گروه مپنا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال حوزه صنعت برق، در راستای معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه تولید و خدمات سرویس، افزایش سطح همکاری‌ها با شرکای محلی و مذاکره جهت پیشبرد تفام‌نامه‌های مشترک با شرکت‌های بومی در این نمایشگاه حضور یافت و نمایندگان مپنا، ضمن حضور در غرفۀ مپنا به پاسخگویی به سوالات مدعوین و مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر پرداختند.

همچنین رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت ایران در الجزایر نیز از غرفه گروه مپنا بازدید کرد.

حضور دو شرکت کارفرمایی “سونل گاز” و “سوناتراک” از نکات برجسته نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق الجزایر بود و مذاکرات متعددی با مدیران و کارشناسان این دو شرکت انجام شد. همچنین با حمایت سفارت ایران، گزارشی از گروه مپنا به عنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه، در شبکه‌های تلویزیونی الجزایر پخش شد.

     

     

     

     

    همچنین بخوانید

    دکمه بازگشت به بالا