بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

قابلیت جدید اینستارم برای انجام پرداخت‌های چندارزی به کسب‌وکارها

سرویس انتقال پول آسیای جنوب شرقی به نام  اینستارم (InstaReM) قابلیت جدیدی روی پلتفرم انتقال پول خود معرفی کرده که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط امکان انجام پرداخت‌های چندارزی را میسر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کسب‌وکارهایی که مرتبا پرداخت‌های خارج از کشور به فروشندگان، تامین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمت انجام می‌دهند می‌توانند با استفاده از سرویس اینستارم فرایند انجام کارشان را شفاف‌تر، سریع‌تر و بدون نرخ سود انجام دهند.

تا همین چند وقت پیش، کسب‌وکارهایی که می‌خواستند پرداخت‌های چندگانه داشته باشند بایستی برای هر پرداخت یک تراکنش مجزا انجام دهند و هر پرداخت را تک به تک پردازش کنند و این موضوع نیازمند صرف هزینه و تلاش اضافی است.

با وجود قابلیت انجام تراکنش‌های چندگانه تنها در یک اقدام، کسب‌وکار موردنظر می‌تواند انتقال پول را همزمان و تنها با یک کلیک و به چندین ارز مختلف به ذی‌نفعان مختلفی ارسال کند.

استفاده از این سرویس هیچ هزینه و کارمزدی ندارد و ارسال و دریافت پرداخت، به صورت رایگان انجام می‌شود. برای امکان استفاده از این ویژگی، مشتری باید امکان انتقال به گیرنده‌های مختلف به نرخ دلار استرالیا را برقرار کند. سپس اینستارم پول موردنظر را به پذیرنده موردنظر در هر کشوری و با واحد پولی همان کشور ارسال می‌کند. از آنجایی که در این فرایند هیچ انتقال فیزیکی پولی انجام نمی‌شود بنابراین فرایند بسیار سریع و طی ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

پرجیت نانو، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل اینستارم می‌گوید: «طی تعاملاتی که با مشتریان و کسب‌وکارها داشتیم متوجه شدیم که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بسیاری هستند که نیاز به انجام پرداخت‌های چندگانه به تامین‌کنندگان، کارکنان، فریلنسرها و دیگر سهامداران در بخش‌های مختلف دنیا دارند و پروسه انجام تمام این پرداخت‌ها به صورت جداگانه بسیار زمان بر است. ما متوجه این موضوع هم هستین که استفاده از بانکداری کسب‌وکاری برای رسیدگی به این فرایندها بسیار گران‌قیمت و دشوار است. بنابراین با اضافه کردن این قابلیت جدید به سرویس خود خواستیم تا درد این فرایند را از بین ببریم و همزمان در انرژی و وقت کسب‌وکارها هم صرفه‌جویی کنیم.»

این ویژگی باعث می‌شود تا فرایند پرداخت چند ارزی ساده‌تر، سریع‌تر، شفاف‌تر و ارزان‌تر برای کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط انجام شود. این ویژگی قابل استفاده در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و دیگر بخش‌های اروپا و استرالیا، سنگاپور، هنگ‌کنگ و مالزی است.

اضافه کردن این قابلیت جدید به سرویس قبل از برنامه شرکت برای راه‌اندازی فارکس کارت در سال ۲۰۱۹ است. این کارت‌های جدید قرار است به کاربران استرالیایی امکان تبدیل دلار استرالیا به ارزهای مختلف و امکان پرداخت برای سرویس‌ها و محصولات متنوع را فراهم می‌کند  دیگر نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری ناکارآمد در سفر نیست.

 

منبع
راه پرداخت به نقل از Finextra

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا