بانکبانک و بیمه

۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر به خانه بخت رفتند

بانک سینا بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان در آستانه ازدواج پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه های ازدواج جوانان، این بانک از ۲۴ مرداد ۹۵ که به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متصل شده تا ابتدای دی ماه سال جاری مبلغی بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال را به ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان واجد شرایط پرداخت کرده است.

این تسهیلات در مبالغ ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ (ایثارگری) و ۳۰۰ (ایثارگری) میلیون ریالی در راستای ضرورت فراهم کردن زمینه لازم جهت تسهیل این سنت حسنه، پرداخت شده است.

لازم به ذکر است بانک سینا همچنین تسهیلات یارانه ای را از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به طرح های اشتغالزای روستایی اعطا می کند که تا ابتدای دی ماه جاری تعداد ۲۷۸۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از سوی این بانک مصوب شده و از این رقم تعداد ۲۳۹۸ فقره به مبلغ ۱۱ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده است. پیش بینی می شود این تسهیلات برای ۲۴ هزار نفر ایجاد اشتغال به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا