بورسبورس اوراق

محصولات ذوب آهن اصفهان بازهم رقابتی‌ شدند/ صدرنشینی شمش آلومینیوم (فایرا)

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان) به قیمت پایه انجام شد. طی این روز سبد تیرآهن ۱۶ و ۲۰ شرکت ذوب آهن اصفهان (ذوب) با ۹.۴ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۳۷۴ تومان(۹.۴۱ درصد بالاتر از پایه) فروخته شد. سبد تیرآهن ۱۴ و ۲۷ این شرکت نیز با ۱۰.۴ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۴۰۴ (۱۰.۴ درصد بالاتر از پایه) تومان به فروش رفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز یازدهم دی ماه، میزبان عرضه چهار هزار و ۴۰۰ تن سبد تیرآهن، چهار هزار و ۵۵۴ تن سبد میلگرد،۸۸۰ تن میلگردA3-16-18، یک هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و ۱۰۰ تن شمش روی را تجربه می کند. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود ۵۴۸۰ تن بود که حدود ۲۸.۶ میلیارد تومان ارزش داشت. گفتنی است، این معاملات طی ۳۷ قرارداد انجام شدند.

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان) به قیمت پایه انجام شد.

پرارزشترین معامله این تالار امروز به شمش ۱۰۰۰p-99.8 آلومینیوم ایران (فایرا) به میزان حدود ۱۲.۳ میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۲۵۲ تومان (۲.۰۲ درصد بالاتر از پایه قبلی) در حجم۶۴۰ تن فروخته شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در دوم دی، ۶.۳ درصد افت قیمت داشت.

طی این روز سبد تیرآهن ۱۶ و ۲۰ شرکت ذوب آهن اصفهان (ذوب) با ۹.۴ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۳۷۴ تومان(۹.۴۱ درصد بالاتر از پایه)  در حجم ۲۲۰۰ فروخته شد. سبد تیرآهن ۱۴ و ۲۷ این شرکت نیز با ۱۰.۴ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۴۰۴ (۱۰.۴ درصد بالاتر از پایه) تومان به فروش رفت.

همچنین امروز، سبد میلگرد ۱۴ و ۱۲ فولاد کرمان و میلگرد ۱۸ تا و ۱۶ مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان نیز هر کدام به قیمت پایه کیلویی ۳۱۳۰ تومان و حجم ۲۲۰ تن فروخته شد. این محصولات امروز هرکدام حدود ۶۸۸.۷ میلیون تومان ارزش داشتند.

منبع
اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا