اقتصاد کلان

واکنش سازمان خصوصی سازی به خبر تغییر رییس این سازمان

سازمان خصوصی سازی در پاسخ به خبر خبرگزاری فارس با عنوان «پوری حسینی از سازمان خصوصی سازی می رود.» جوابیه ای را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در پاسخ این سازمان آمده است: پیرو مطلب منتشر شده مورخ ۱۰ دیماه ۱۳۹۷ آن خبرگزاری با عنوان «پوری حسینی از سازمان خصوصی سازی می رود.» به نقل از آقای احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز به اطلاع می رساند که صرفا واگذاری سهام متعلق به دولت توسط این سازمان صورت می پذیرد، و لذا از آنجاییکه سهام مجتمع صنعتی گوشت اردبیل متعلق به دولت نبوده و از ابتدای سال ۸۰ (تاسیس سازمان خصوصی سازی) تاکنون نیزشرکت مورد نظر و سهام یاد شده در فهرست واگذاری های این سازمان قرار نگرفته واساسا مجتمع صنعتی گوشت اردبیل توسط سازمان خصوصی سازی واگذار نشده است.

این شرکت توسط سرمایه گذاری بانک ملی و از طریق برگزاری مزایده به فروش رفته است و آقای مهندس پوری حسینی در آن زمان هیچ سمتی در سازمان خصوصی سازی و دولت نداشته است.

همچنین بخوانید

بنابراین اظهار نظر کذب صورت گرفته در این رابطه و همچنین نسبت دادن فروش این شرکت به سازمان خصوصی سازی از مصادیق نشر اکاذیب بمنظور تشویق اذهان عمومی بوده و سازمان خصوصی سازی این حق قانونی را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به موارد ذکر شده در راستای صیانت از حقوق خود، در مراجع قانونی این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری نماید. بنابراین انتظار می رود به سرعت اقدام قانونی نسبت به اصلاح خبر کذب فوق توسط آن خبرگزاری محترم صورت پذیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا