بورسبورس اوراق

دومین مرحله از انتقال دفاتر تهران شرکتهای زیرمجموعه تاپیکو انجام شد

در راستای ابلاغ سیاست‌های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی؛

در راستای ابلاغ سیاست‌ها و تکالیف شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و همچنین تکالیف مجمع عمومی این هلدینگ در خصوص انتقال دفاتر تهران شرکتهای تولیدی به محل اصلی شرکتها و استقرار پرسنل در مجتمع‌های مذکور، کلیه دفاتر تهران شرکتهای گروه سلولزی تأمین در یک ساختمان متمرکز شده و ساختمان‌های مازاد آنها تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از  روابط عمومی تاپیکو، بلافاصله پس از ابلاغ دستورالعمل شستا مبنی بر کوچک‌سازی و انتقال دفاتر تهران شرکتها، فرایند اجرایی انتقال پرسنل به دفاتر مرکزی، تخلیه و تحویل دفاتر تهران شرکتهای زیرمجموعه تاپیکو در دستور کار قرار گرفت که در مرحله دوم، کلیه شرکتهای سلولزی این هلدینگ در یک ساختمان در خیابان آزادی تهران متمرکز شده و ۲ مجتمع ۵ طبقه و ۳ دستگاه آپارتمان مازاد تحویل ستاد تاپیکو شد.

با اجرای این سیاست، از هر یک از شرکتهای چوکا، محصولات کاغذی لطیف، صنایع چوب خزرکاسپین، صنایع کاغذ بسته‌بندی بیستون تأمین و شرکت حریر خوزستان بطور میانگین ۴ نفر در دفتر تهران مستقر شده و سایر پرسنل به واحدهای تولیدی هر یک از این شرکتها منتقل شدند.

پیش از این نیز دفاتر تهران شرکتهای نفت و گاز آریا و شرکت پتروالفین فناوران از زیرمجموعه های هلدینگ تاپیکو به دفتر مرکزی این شرکتها منتقل شده بود.

با تاکید مدیرعامل تاپیکو، دستورالعمل شستا در این زمینه در مورد سایر شرکتهای زیرمجموعه این هلدینگ نیز به سرعت در حال انجام است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا