صنعت، معدن، تجارت

معاون عمران وزیر کشور از نمایشگاه تبلیغات بازدید کرد

معاون عمرانی وزیر کشور از پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  ستادخبری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، مهدی کمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور ظهر امروز چهارشنبه دوازده دی ماه با حضور در محل برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و همچنین شانزدهیمن نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل عمومی وخدمات شهری از این نمایشگاه‌ها بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید درباره وضعیت استفاده از محصولات داخلی در بخش حمل ونقل عمومی و خدمات شهری گفت: حدود ۸۰% تا ۹۰% محصولاتی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد داخلی است؛ البته همچنان لازم است که دولت به حمایت خود از این حوزه ادامه دهند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از المان‌های معماری ایرانی و اسلامی در بخش مبلمان شهری و خدمات شهری تاکید کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته درباره وضعیت تبلیغات محصولات داخلی و اینکه آیا توانسته است برای بازاریابی آنها در بازارهای بین المللی موفق باشند یا خیر؟ گفت: برای تقویت بخش تبلیغات کشور باید از همین نمایشگاه‌ها شروع کنیم؛ خوشبختانه این نمایشگاه بسیار خوب برپا شده است و ما امیدواریم بتواند در برندسازی محصولات داخلی اثرگذار باشد.

کمالی‌نژاد در عین حال تاکید کرد: صنعت تبلیغات در کشور ما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله دارد اما موفقیت‌های خوبی به ویژه در حوزه تبلیغات شهری به دست آمده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا