بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیران ارشد بانک انصار از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو بازدید کردند

جمعی از مدیران ارشد بانک انصار، سه‌شنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۷ از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی توسن‌تکنو، این بازدید با حضور یحیی فروتن قائم‌مقام مدیرعامل، علی رضازاده بنا معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات، غلام علی طاهریان رئیس اداره پرداخت‌های الکترونیک بانک انصار و محمد مظاهری مدیرعامل، حمید همتی قائم‌مقام مدیرعامل، امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان و جمعی از مدیران شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن تشکر از مهمانان بابت حضور در سایت تولید توسن‌تکنو، با اشاره به توانمندی‌های توسن‌تکنو در حوزه تولید کارتخوان و همین‌طور ماشین‌های بانکی، تجربه همکاری با شرکای تجاری قبلی خارجی را ارزنده ارزیابی کرد و تصریح نمود که راه‌اندازی خط تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های بانکی موردنیاز صنعت فین‌تک کشور، یکی از اهداف کلیدی توسن‌تکنو بوده که اکنون این شرکت به آن دست یافته است.

امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران بانک انصار، به معرفی شرکت توسن‌تکنو پرداخت و پروژه‌های انجام شده توسط این شرکت را در صنعت بانکداری و پرداخت کشور برشمرد.

در بخش دیگری از این بازدید، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو با اشاره به ظرفیت و عمق تولید داخل پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد سایت تولید توسن‌تکنو، فرآیند تولید در این سایت را تشریح کرد.

بازدید از خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، بخش دیگری از این برنامه بود. مدیران ارشد بانک انصار با ورود به سایت تولید شرکت توسن‌تکنو، از مراحل تولید پایانه پرداخت مدل Q80 دیدن کرده و از نزدیک با فرآیند تست و کنترل کیفیت این محصول آشنا شدند. بخش کنترل کیفیت اولیه قطعات موردنیاز برای تولید کارتخوان و ماشین‌های بانکی یکی از بخش‌های موردتوجه مهمانان حاضر در برنامه بود.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه، خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت. مدیران ارشد بانک انصار در حالی از این خط بازدید کردند که ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATM Recycler توسن‌تکنو در حال حاضر با عمق تولید داخل ۵۸ درصد در بیش از ۷ بانک مهم و برتر کشور در حال ارائه سرویس است و توسن‌تکنو در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد.

این محصول به ‌صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی شده و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است. با استفاده از ATM Recycler و جایگزینی آن با خودپردازهای معمولی، می‌توان بخش قابل‌توجهی از عملیات روزانه متصدیان بانکی شعب در عملیات دریافت و پرداخت پول را کاهش داد.

همچنین بانک‌ها می‌توانند با استفاده از این ماشین‌ها، ضمن کاهش هزینه‌های پول‌گذاری و پول‌رسانی، از افزایش توان تسهیلات‌دهی‌شان بهره‌مند شوند. در کنار این مزایا، از ماشین دریافت و پرداخت وجه نقد می‌توان به عنوان یک ماشین صراف جهت تبدیل ریال به ارز و برعکس نیز بهره برد و امکان صدور کارت هدیه نیز در این ماشین‌ها میسر است.

ارائه دمو و تشریح راهکار جدید ارائه‌شده این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ بخش دیگری از این بازدید بود که توسط امیرحسین باقری، معاون فروش و امور مشتریان توسن‌تکنو انجام شد.

در این راهکار که به تازگی و طی یک همکاری مشترک بین توسن‌تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است.

این راهکار به واسطه قرارگیری و ایجاد یکپارچگی بین سری محصولات IM روی پمپ به صورت مستقیم محقق شده و این سری از محصولات دارای تأییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مدنظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت هستند.

در ادامه این بازدید، مدیران ارشد بانک انصار از سالن‌های انبار تجهیزات و قطعات و همین‌طور انبار محصولات تولیدی این سایت دیدن کردند.

تنوع کمی و کیفی تجهیزات و قطعات موردنیاز شبکه بانکی کشور از نکات قابل‌توجه این بازدید بود. شرکت توسن‌تکنو ضمن استمرار همکاری موفق خود با شرکت‌های مطرح دنیا نظیر GRG Banking،ATEC AP،PAX و …، این بار با هدف ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، به تازگی برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از خودپردازها و خودپرداز/خوددریافت‌ها با برندهای گوناگون اعلام آمادگی کرده است.

این شرکت در سال جاری با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های زنجیره پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند KINGTELLER،ATEC AP،LG،NCR و GWI، خودپرداز/خوددریافت‌های برند GRG Banking و ATEC AP، دستگاه‌های خوددریافت برند GRG Banking، پایانه‌های غیرنقدی و خودبانک‌های برند GWI و GRG Banking، اقدام به تجهیز کامل قطعات و ارتقای دانش نرم‌افزاری تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ برند HYOSUNG کرده است تا ازاین‌پس برند HYOSUNG نیز در سبد پشتیبانی شرکت توسن‌تکنو قرار گیرد.

بازدید بانک انصار در شرایطی صورت گرفت که توسن‌تکنو با بهره‌گیری از ۳۷ دفتر استانی موفق به پوشش کامل پهنه کشور جهت خدمات پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز شده است و همچنین با استفاده از توان فنی و برنامه‌ریزی‌های زیرساختی توانسته است رضایت بانک‌های بزرگی نظیر بانک ملی و بانک‌های خصوصی متعددی را جلب کند.

از سوی دیگر در چند سال اخیر این شرکت با جذب نیروهای زبده در حوزه تعمیرات و نگهداری دستگاه‌های خودپرداز هیوسانگ، دانش لازم در این خصوص را کسب کرده و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه نمودن آموزش‌های فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های مذکور را به سطح بالایی ارتقاء داده است.

ازاین‌رو هم‌اکنون این امکان برای بانک‌های مختلف کشور و نیز شبکه مالکان شخصی این دستگاه‌ها پدید آمده است که از این فرصت برای بهبود سطح سرویس دستگاه‌های خود در اقصی‌نقاط کشور اقدام کنند.

با توجه به اینکه توسن‌تکنو هم‌اکنون بزرگ‌ترین شبکه خودپرداز شخصی (IAD) در ایران را با برند «مانی‌تک» گسترش داده است، علاوه بر بانک‌های کشور مالکین این قبیل دستگاه‌ها نیز می‌توانند از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی برندهای مذکور بهره‌مند شوند. همچنین شرکت توسن‌تکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمام پایانه‌های نقطه فروش شرکت PAX در ایران است.

بانک انصار با شعار «نماد خدمت و اعتبار»، یکی از مهم‌ترین بانک‌های استفاده‌کننده از راهکارهای جامع توسن‌تکنو در حوزه بانکی است.

فیلمی کوتاه از حاشیه بازدید مدیران ارشد بانک انصار از سایت تولید توسن‌تکنو تهیه شده که در ذیل قابل‌مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا