اقتصاد کلان

واکنش سازمان خصوصی سازی به استعفاء پوری حسینی: استعفاء جدیدی درکار نیست؛ سوء برداشت رسانه‌ها است

در خبرهای روز پنج شنبه ۱۳ دی ماه ۹۷ در تعدادی از خبرگزاریها اعلام گردیده که مهندس پوری حسینی، رییس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد پس از اتهام پراکنی ها و افترا زنی های اخیر یکی از نمایندگان مجلس استعفا نموده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، مهندس پوری حسینی، رییس کل سازمان در این خصوص گفت: با روی کار آمدن وزیر جدید اقتصاد اینجانب از روی ادب و احترام درخواست جایگزین برای سمت ریاست سازمان نموده و همین اقدام را با روی کار آمدن دکتر کرباسیان در مهر ماه ۹۶ و جناب آقای دکتر دژپسند در آذر ماه سال ۹۷ انجام داده ام.

این گزارش می افزاید: امروز تعدادی از خبرگزاری‌ها با سوء برداشت اعلام نموده اند که استعفای مهندس پوری حسینی به خاطر ایراد تهمت و اتهام پراکنی توسط یکی از نمایندگان مجلس صورت پذیرفته است.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش پوری حسینی همچنین گفت: اینجانب نه تنها هیچ گونه استعفای جدیدی را ننوشته ام بلکه در همینجا اعلام می دارم سازمان خصوصی سازی با اقتدار برای اعاده حیثیت و زدودن تهمت و افتراهای وارده از ساحت پاک خود و همچنین برای تداوم اجرای قانونمند و سالم وظایف سازمانی خود بیش از پیش آماده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا