امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

لزوم حمایت از تولیدات داخلی در بخش کشاورزی

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بر ضرورت حمایت بی چون و چرا از تولیدات داخلی در بخش کشاورزی به خصوص در شرایط سخت تحریمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمد شفیع ملک زاده در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد ضمن اشاره به نامگذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری افزود: یکی از راه های تحقق این شعار توجه به بخش کشاورزی و سرمایه گذاری در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در ایران از ظرفیت و توان بسیار بالایی برخوردار است، اظهارداشت: بدون شک با رفع مشکلات تولیدکنندگان و بهره برداران بخش در حوزه های مختلف بالاخص بازار فروش می توان به بهترین وجه ممکن از این توان در جهت رشد اقتصادی مملکت بهره جست.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: بخش کشاورزی در بحث اشتغال افزایی، رشد اقتصادی، تامین امنیت غذایی، پویایی تولید، توسعه صادات غیر نفتی، ارزآوری و بسیاری موارد دیگر در کشور نقش آفرین است بنابراین ضروت دارد با توجه به اهمیت موضوع بصورت زیر ساختی از تولیدات داخلی در این بخش حمایت جدی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: حمایت از کالای ایرانی محور اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است و فعالان حوزه کشاورزی نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.

برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «الهام مصطفوی و حمیده رضا سلطانی» با هدف معرفی، ترویج، و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا