بورسبورس اوراق

بازدید مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تالار معاملات بورس تهران

 

امروز شنبه ۱۵ دی ماه، هیاتی از مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تالار شیشه ای حافظ بازدید کردند و طی جلسه ای با ساختار و کلیات بازار سرمایه و بورس تهران آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از روابط عمومی بورس تهران، مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ در جلسه مشترک با مدیران بورس تهران و مدیران سازمان بورس حضور یافتند. در این جلسه کلیاتی از قبیل ساختار بازار سرمایه، ساز و کار معاملات، ارزش بازار، گردش معاملات، ابزارهای قابل معامله، تنوع نهادهای مالی، صنایع بورسی و همچنین نکات حقوقی در خصوص کمیته سازش، هیات داوری و… و. مطرح و  توضیحات کاملی ارائه شد.

همچنین بخوانید

در ادامه این جلسه سعادتیان مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن ابراز خرسندی از بازدید و برگزاری نشست مشترک با ارکان بازار سرمایه و اشاره به قدمت صد ساله این سازمان در کشور گفت: امیدوارم با این جلسات و گفتگوها تعامل موجود بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بازار سرمایه بالاخص سازمان بورس و بورس تهران بیش از پیش افزایش یافته و پیشنهاد کرد با مکانیزه تر شدن ارتباط ادارات دو سازمان، ضمن رعایت دقت، سرعت در روند اجرایی فرآیندهای کاری بین دستگاهی ارتقا یابد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا