بانکبانک و بیمه

نقش شعب در شرایط کنونی بانکداری

اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک ایران زمین، به منظور تشریح اهداف بانک درسالن همایش های هتل المپیک گرد هم آمدند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ARMANEGHTESADI.COM)،در این گردهمایی، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک با اشاره به تغییر نقش شعب در شرایط کنونی بانکداری اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها از اولویت‌های بانک ایران زمین است.

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات موثر انجام شده جهت توسعه زیرساخت های بانک ایران زمین بیان داشت: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت است، اکنون نقش شعب تعریف دیگری پیدا کرده است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانک ها باید در تمامی زمان ها و مکان ها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.
مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین، با نگاهی به اهداف سال ۱۴۰۰ این بانک ، از آماده سازی زیر ساخت ها به منظور پیاده سازی بانکداری دیجیتال سخن گفت و اظهار کرد: قدرت هر سازمانی در اتحاد درونی آن سازمان تعریف می شود که بانک ایران زمین در اوج آن قرار دارد.
وی تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزه های مختلف بانک از جمله افزایش سرمایه این بانک صورت گرفته است تا پایان سال آینده بانک ایران زمین به رتبه دوم بانک های خصوص دست می یابد.
در ادامه هادی قدیمی معاون عملیات بانکی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در سمت روسای شعب این بانک، اظهار داشت: اگر بپذیریم که نیروهای انسانی یک سازمان مهمترین سرمایه‌های آنها است باید در حفظ این سرمایه ها و انتقال دانش و تجربه های آنها به نیروهای جدید و تازه وارد کوشا بود.
وی افزود: در سالهای گذشته ما برای تحقق این امر از نیروهای بازنشسته‌ شبکه‌ بانکی، برای انتقال دانش و تجربه استفاده کردیم، و امروز شاهد این هستیم که قریب به اتفاق روسای شعب ما از نیروهای جوان و با تجربه متعلق به بانک ایران زمین هستند، که امیدواریم با تلاش مضاعف آنها شاهد رشد و بالندگی بانک باشیم.
در این مراسم، فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات نقشه راه بانکداری دیجیتال و تحولات شعب در این بانکداری را برای حاضرین تشریح کرد.
اینالوئی با اشاره به اهمیت همراه بانک در آینده بانکداری اظهار داشت: بانکداری مبتنی بر موبایل یا موبایل بانکینگ یا همراه بانک تحولی در نظام بانکداری است، و در حقیقت در آینده مشتریان بیشتر امور خود را از این طریق پیگیری خواهند کرد.
در بخش هایی از این همایش طرح های تسهیلاتی کارساز ایران زمین و بانکداری مدرن شامل دستگاه های pos، کارتهای هدیه، بخشهای جدید همراه بانک و تجهیز منابع و بخشودگی جرائم بدهکاران بانک ایران زمین برای روسای شعب تشریح شد.
در پایان این گردهمایی از بیست رئیس شعبه برتر بانک با اهداء لوح و جایزه تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا