صنعت، معدن، تجارت

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات پایان یافت؛ آغاز برنامه ریزی برای شانزدهمین دوره

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته پس از ۴ روز کاری، عصر روز شنبه پانزدهم دی ماه جاری به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این دوره از نمایشگاه، حضور حداکثری شرکت داخلی در گروه های کالایی، موسسات و شرکت های تبلیغاتی از سراسر کشور در کنار صنایع وابسته در حوزه های چاپ، بسته بندی، خدمات، تبلیغات، هدایای تبلیغاتی، سالنامه و سررسید، استندهای تبلیغاتی شرکت کردند. کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در این نمایشگاه، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات به نمایش گذاشته و تشکل‏های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، جدیدترین خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه کردند.
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معنوی از نمایشگاه و میز خدمت و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در مورد سامانه تبلیغات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی استان های خراسان، یزد، مرکزی، قم، فارس و مازندران برای هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای برنامه های مرتبط در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشتند.
ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم هم‌راستا با برنامه‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن‌ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه‌ها و امکانات رایگان، بستر حضور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن‌های صنفی استانی تبلیغات فراهم کرد.
در این دوره از نمایشگاه کارگاه رایگان کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و کارگاه های استارتاپ به طور رایگان برای بازدیدکنندگان با استقبال بی سابقه ای مواجه شد.
نمایشگاه تبلیغات امسال، هم گام با سیاست های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالا و خدمات داخلی، تلاش کرد فضای تبلیغات کشور را به نفع تحقق این سیاست ها تنوع بخشیده و موجب شکل گیری، جریان سازی، نزدیکی و تعامل بیشتر صاحبان صنایع و صنعت تبلیغات کشور شود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا