بانکبانک و بیمه

انقلاب در سیستم بانکی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری صبح امروز یکشنبه از دستاوردهای بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ARMANEGHTESADI.COM)، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز به منظور بازدید از دستاوردهای بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک در زمینه فناوری اطلاعات با همراهی ناصر حکیمی، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی،امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در بخش انفورماتیک و ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد و با اشاره به تحولات نظام بانکی و استفاده از سیستم های الکترونیکی در شبکه بانکی، افزود: سیستم بانکی کشور با  انقلاب مواجه شده و ارایه خدمات به مردم ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش تعامل بانک مرکزی در ارائه خدمات بر بستر دولت الکترونیک، گفت: دولت الکترونیک در تسهیل ارائه خدمات بانکی نقش بزرگی را ایفا می‌کند و بانک مرکزی نیز افزایش تعامل را به عنوان یک اولویت باید بر اساس دستور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی پیگیری کند.
به نوشته ایبنا، در این بازدید، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از دستاوردهای بانک مرکزی را در مرکز امنیت شبکه و فوریت‌های مشاهده و بر ضرورت افزایش همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک مرکزی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا