راه و ساختمان

آپارتمان‌های کدام مناطق تهران زیر قیمت اجاره داده می‌شوند؟+جدول قیمت

در میان خانه‌هایی که برای اجاره آگهی شده‌اند، واحدهایی مشاهده می‌شوند که با نرخی ارزان‌تر از سایر واحدهای مشابه آن محله اجاره داده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، این روزها که به فصل نقل و انتقالات مسکن نزدیک می‌شویم، بازار رهن و اجاره مسکن رونق می‌گیرد، البته به گفته بسیاری از مشاوران املاک حتی در دورانی که شاهد رکود عمیق بازار مسکن هستیم، بازار رهن و اجاره همچنان متقاضیان خود را دارد.

با نگاهی به سایت‌های آنلاین، واحدهای مسکونی مشاهده می‌شوند که زیرقیمت واحدهای مشابه آن محله اجاره داده می‌شوند و به گفته مشاوران املاک معمولاً دلیل اینکه این واحدها زیر قیمت منطقه آگهی می‌شوند، نیاز مالک به پول پیش این خانه‌هاست و بیشتر اوقات مالکان برای آنکه واحدشان سریع‌تر فروش یا اجاره رود، آنها را زیر قیمت آگهی می‌کنند.

البته در میان این آگهی‌ها واحدهایی نیز دیده می‌شود که به دلیل واقع بودن در طبقه زیرهمکف، نداشتن امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و… ارزان‌تر از واحدهای دیگر برای فروش یا اجاره گذاشته می‌شوند.

در میان واحدهای اجاره‌ای که زیر قیمت آگهی شده‌اند، واحدی ۴۲متری و ۱۰ سال ساخت در خیابان جشنواره مشاهده می‌شود که با رهن کامل ۱۲ میلیون تومان اجاره داده می‌شود، همچنین واحدی ۵۰متری و ۲۵ سال ساخت در محله تهرانپارس با رهن کامل ۲۵ میلیون تومان آگهی شده است که یکی از دلایلی که این واحد زیرقیمت اجاره داده می‌َشود واقع بودن واحد در طبقه زیرهمکف است.

همچنین در میان این واحدهای آگهی شده، واحدهای بسیار دیگری وجود دارند که عجله مالک برای رسیدن به پول یا نداشتن امکانات سبب شده تا زیر قیمت اجاره داده شوند.خاانه

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا