انرژی

گزارشی از خاموشی و قطعی برق در خراسان رضوی نداشته‌ایم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی درخصوص بروز حوادث برای زیرساخت‌های استان بر اثر زلزله امروز گفت: معمولا ما پس از وقوع زلزله برای رفع خطر برق را بطور موقت قطع می‌کنیم تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود. در این مدت گزارشی با عنوان قطعی و خاموشی نداشته‌ایم.

محمدرضا مزینی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خراسان اظهار کرد: با وجود شدت زلزله امروز، مشکلی در شبکه برق استان بروز نکرد و خسارتی وجود نداشت و شرایط شبکه پایداری در شبکه توزیع، شبکه فوق توزیع، انتقال و پست‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: حتی هم‌اکنون شبکه برق در روستاهایی که آسیب‌هایی دیدند هم برقرار است. البته ممکن است در واحدها و ساختمان‌هایی که آسیب دیده‌اند کنتورها دچار اختلال یا آسیب‌دیدگی شده باشد ولی در این خصوص نیز خطر رفع شده و همکاران ما به محل‌های حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با بیان اینکه تیم‌های به محل‌های حادثه و شهرستان‌ها اعزام شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه پس از وقوع حادثه در هر دو شبکه توزیع و فوق توزیع و نیز شبکه انتقال ما مشکلی نبود.

وی درباره قطعی موقت برق در برخی روستاهای شهرک رضویه گفت: معمولا ما پس از وقوع زلزله برای رفع خطر برق را موقتاً قطع می‌کنیم تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود. در این مدت چیزی به عنوان قطعی و خاموشی نداشته‌ایم.

مزینی تاکید کرد: این آمادگی در همکاران ما وجود دارد که به محض برپایی چادرهای اسکان در مناطق حادثه‌دیده روشنایی آن را تامین کنند. همچنین تلاش شده روشنایی روستاییان نیز تامین و تقویت شود و حتی در حوزه روشنایی معابر نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا