صنعت، معدن، تجارت

فاز دوم کارخانه خودروسازی سمنان افتتاح شد

سمنان – رئیس جمهور با حضور در کارخانه خودرو سازی سمنان، فاز دوم این مجموعه شامل سالن بدنه و اتاق رنگ آمیزی را افتتاح و یک بخش دیگر را کلنگ زد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسن روحانی در بدو ورود به سمنان در راس هیئتی متشکل از وزار، معاونان و اعضای کابینه یازدهم پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان استانی و همچنین افتتاح طرح تعریض باند فرودگاه سمنان، با حضور در کارخانه خودروسازی سمنان، بخش بدنه این مجموعه تولیدی را افتتاح کرد.

این کارخانه در دهه فجر به بهره برداری رسیده بود و بخش بدنه و رنگ آمیزی آن امروز با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

این کارخانه ظرفیت ساخت ۱۰۰هزار دستگاه خودروی سمند را در طول سال دارد و برای بیش از ۱۸۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

استاندار سمنان در حاشیه استقبال از رئیس جمهور در کارخانه خودروسازی سمنان در گفتگو با پایگاه خبری آرمان اقتصادی ضمن معرفی این مجموعه صنعتی، گفت: افتتاح این کارخانه گام مهمی در راستای اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در سالی بود که به نام اشتغال زایی، تولید داخلی در سایه اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

محمد رضا خباز بیان داشت: در سفر یک‌روزه ریاست جمهوری به سمنان، ۱۷طرح افتتاح و یک طرح کلنگ زنی خواهد شد که طی آن برای ۸۸۵ نفر شغال آفرینی می شود.

سفر یک‍‌روزه هیئت دولت به استان سمنان عصر امروز به اتمام می رسد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا