خودروصنعت، معدن، تجارت

دعوت سایپا از نخبگان، دانشگاهیان و صنعت‌گران جهت داخلی‌سازی قطعات خودرو

گروه خودروسازی سایپا در راستای تعامل هرچه بیشتر میان صنعت و مراکز علمی و تخصصی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی، بهره‌مندی از مجموعه های دانش بنیان و فعالان قطعه سازی و ایده‌های ناب در صنعت خودرو، از تمامی صنعت‌گران، دانشگاهیان و نخبگان کشور جهت ارائه هرگونه طرح و پیشنهاد علمی و عملی به منظور توسعه داخلی‌سازی قطعات، تولید محصولات جدید و کاهش ارزبری در صنعت خودرو دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این فراخوان، از کلیه علاقه‌مندانی که هرگونه پژوهش مطالعاتی، طرح علمی و یا ایده ناب قابل اجرا در زمینه طراحی، ساخت و کاربری قطعات خودرویی دارند، جهت همکاری و بررسی توانمندی و تعاملات فی مابین با موضوع داخلی سازی قطعات خودرو دعوت به همکاری می شود.

گروه خودروسازی سایپا از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آماده انجام مذاکرات جهت اجرای طرح های ارائه شده و ایده های ناب علاقه مندان به صنعت خودرو است.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران جهت معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی، فضایی را به این شرکت ها اختصاص داده تا قطعات و محصولات تولیدیشان در صنعت خودرو را که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار دهند.

دعوت سایپا از نخبگان، دانشگاهیان و صنعت‌گران جهت داخلی‌سازی قطعات خودرو

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا