بورسبورس اوراقمعدن

توضیح «کچاد» درباره قیمت سنگ آهن

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ اعلام کرد: افزایش قیمت شمش فولاد خوزستان و افزایش ضریب فروش محصولات کنسانتره از دلایل عمده افزایش مبلغ فروش محصولات است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به  ۳۰آذر۱۳۹۷ را منتشر کرد. در این گزارش اعلام کرده است افزایش قیمت شمش فخوز در سه ماهه و تاثیر آن در افزایش قیمت فروش و افزایش ضریب فروش محصولات کنسانتره به فولادمبارکه از ۱۳.۸ به ۱۵.۵درصد (در حال پیگیری) و «فخوز» از ۱۳.۸ به ۱۵درصد (نهایی) به قیمت فروش شمش «فخوز» است.

«کچاد» در گزارش خود به فروش هفت هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال کنسانتره آهن، سنگ دانه بندی، گندله، فولاد و آپاتیت در یک ماهه آذر اشاره کرد.

این گزارش حکایت از اصلاح گزارش قبلی شرکت دارد که مفروضات آن را اصلاح کرد.

دلایل عمده افزایش مبلغ فروش محصولات

  1. افزایش قیمت شمش فولاد خوزستان در ادوار سه ماهه و تاثیر آن در افزایش قیمت فروش محصولات کنسانتره (خشک).
  2. افزایش ضریب فروش محصولات کنسانتره (خشک) الف: به شرکت فولاد مبارکه از ۱۳.۸ به ۱۵.۵ درصد قیمت فروش شمش شرکت فولاد خوزستان (توضیح اینکه با شرکت فولاد مبارکه توافقات بر اساس نرخ فروش در حال پیگیری و مذاکره است). ب: به شرکت فولاد خوزستان از ۱۳.۸ به ۱۵ درصد به قیمت فروش شمش شرکت فولاد خوزستان (نهایی شده است).

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا