بین الملل

ساختمان ٢۵٠میلیون دلاری بانک انگلیسی در امارات افتتاح شد

بانک اچ‌اس‌بی‌سی افتتاح رسمی دفتر مرکزی خود در امارات متحده عربی، با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در مرکزشهر دوبی ساخته شده است، را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ترید عربیا، بانک اچ‌اس‌بی‌سی افتتاح رسمی دفتر مرکزی خود در امارات متحده عربی، با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در مرکز شهر دبی ساخته شده است، را اعلام کرد. برج اچ‌اس‌بی‌سی که مساحت کاری آن ۲۱۹۲۵ متر مربع است، یکی از پایدارترین ساختمان‌های جهان است.

این ساختمان با حضور شیخ احمد بن محمد بن رشید المختوم، رییس موسسه دانش محمد بن رشید المختوم، به همراهی مدیرعامل گروه بانکداری اچ‌اس‌بی‌سی، جان فلینت و سایر نمایندگان دولتی و بانکی، افتتاح شد.

برج اچ‌اس‌بی‌سی دارای محیط کاری کاملا متفاوت برای کارکنان خود است. در این ساختمان از نوآوری‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، بیومتریک (زیست‌سنجی) و بلاکچِین، استفاده شده است.

این دفتر مرکزی که یکی از پیشرفته‌ترین و با تکنولوژی‌ترین‌ها در گروه اچ‌اس‌بی‌سی است، دارای آزمایشگاه‌های نوآوری، یک دانشگاه، استودیوهای تمرین و آموزش و مراکز همفکری و همکاری است و برای طراحی انرژی و محیط، از انجمن ساختمان‌های سبز، استاندارد عالی طلایی دریافت کرده است.

این ساختمان که دارای طراحی ممتاز در زمینه انرژی و محیط است، نسبت به یک ساختمان استاندارد،  ۲۵ درصد انرژی کمتر و ۴۰ درصد آب کمتری مصرف می‌کند. این منعکس‌کننده استراتژی جهانی پایداری اچ‌اس‌بی‌سی و اولویت‌بندی‌های آن است.

این ساختمان که قرار است ۳۰۰۰ نیروی کاری متخصص را در خود جای دهد، شامل یک سالن ورزشی، فضای استودیویی برای کلاس‌های یوگا، اتاق انعکاس، یک تراس بزرگ به فضای باز و تعدادی کافی‌شاپ و رستوران متحرک است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا