بانکبانک و بیمه

خدمات ارزان‌تر در بانکداری اجتماعی ارائه می‌شود

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در مدل بانکداری اجتماعی خدمات قرض الحسنه ای ارزان تر ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در دیدار با سردارسعیدی مشاوررئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مدل بانکداری اجتماعی افزود: ۸۰درصد مردم، جامعه هدف این بانک به شمار می روند و دغدغه تامین نیازهای قرض الحسنه ای آنها را داریم.

وی اظهارداشت: ارائه تسهیلات شرعی، آسان و ارزان در بستری مدرن مهمترین ماموریت بانک قرض الحسنه سالت است. وی به کانون های همیاری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد و گفت: سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی می توانند با عضویت در بانکداری اجتماعی از تسهیلات و خدمات قرض الحسنه ای این بانک بهره مند شوند.

حسین زاده در ادامه با اشاره به فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی مهمترین ماموریت این شبکه به شمار می روند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت یادآور شد: این شبکه با بهره گیری از الگوی توسعه اجتماعی رسالت آمادگی ارائه خدمات به جامعه رزمندگان را دارد. در پایان این دیدار کتاب سندراهبردی رزمندگان ازسوی سردارسیدی به مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اهدا شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا