بورسبورس اوراق

افزایش ۳۰ درصدی نرخ محصولات «خزامیا»

شرکت زامیاد در شبکه کدال اعلام کرد که مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات را دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،شرکت زامیاد در اطلاعیه ای اعلام کرد شرکت موفق به دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات شده است.

«خزامیا» اعلام کرده است که در تاریخ اول آذر۱۳۹۷، به دلیل متنوع بودن محصولات نرخ میانگین قبلی فروش محصولات و همچنین نرخ های جدید فروش محصولات به صورت میانگین محاسبه و در اطلاعیه ثبت شده است.

این شرکت در خصوص خودرو وانت نیسان اعلام کرده خودرو های مشمول قیمت گذاری از سوی کمیته خودرو صرفاً مربوط به تولیدات پر تیراژی است که قبلا از سوی شورای رقابت مشمول قیمت گذاری شده اند. بنابراین افزایش قیمت های فوق برای خودروهای تعهد شده از تاریخ اول شهریور۱۳۹۷ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۷ اعمال می شود و برای تعهدات بعدی براساس ۵ درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار منظور خواهد شد که به زودی فهرست قیمتی آن ارایه می شود. درخصوص سایر محصولات، افزایش قیمت براساس ۵ درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار از تاریخ اول شهریور۱۳۹۷ اعمال خواهد شد.

نرخ قبلی ۳۹۵ میلیون ریال بوده و به نرخ ۵۴۴ میلیون ریال افزایش یافته است که در حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت دارد. همچنین مبلغ فروش محصول یا ارایه خدمت در سال مالی قبل ۹ هزار و ۷۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال و نسبت فروش محصول یا ارایه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۹۰ درصد است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا